Tuesday, March 11, 2014

Hifdzans are good bro's...

"Waaaa... classic nyew..."

Itu la kater2 hubby biler aku send pixca ni kat dia...

Aku pun tenung lelamer...

Ooo ook mmg ader kebenarannyew...

Diorang da boley di gelar besties... heee...."seperti penah ku baca gelaran itu"... hakhakhak... opsss terlebey sudah... pull stop!!

Yups la... biler anas da makin besar, anas already 1 year & 6 months old... adam owayz ajak anas main samer2... diorg boley main aci kejar berdua... main nyorok2... main gusti2... n mcm2 la diorg ley together...

Paling menarik biker diorg mandi berdua... kompom sabun sebotol pun diorg sepakat ley abes kan... huhu!

Itu la putera2 aku... tp diorg ni dua2 hati kecik. Mudah teraser... mudah menanges kalo di tegor... heee... ikut ibu ler tue!

Actually diorg nie manja... yups opkos aku manja kan diorang...

Diorg la harta aku dunia akhirat. So aku perlu attach jiwa raga dengan diorg. Hope sampai kemati dioŕg akan dekat di hati...

Ok la... aku pun ngntok... nak tdo dulu...

happy confinement!!

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers