Friday, December 14, 2012

♥ tenang biler lihat anas senyum..♥

alhamdulillah....

walaupun sedang berdepan ngn kerenah manja abg adam, tp biler lihat anas senyum n nyengeh lega n tenang hati....

rekahan bibir abg adam da makin kurang.. da boley d katerkan da muler beransur sembuh.. syukur dengan nikmat mu ya Allah...

Mak selalu pesan, Allah beri ujian tok hamba nyer bertambah mantap... Allah nak hamba dia yg berdepan dengan masalah tu akan makin dekat dengan Dia...

hope aku pun sama... wlw pun kdg2 jd liat nak bgn semayang subuh... manakan tidak... da 3 mlm aku tdo x lena... asik terbangun pk nak sapu myk kat mulut adam... nak layan kerenah manja dia lg.. almaklumla budak kalo da demam n kurang sihat kompom nak perhatian...

syukur anas mmg budak yg baik.. sikit pun x nambah beban...sentiaser senyum... tu sbb biler teraser tertekan aku akan ngadap muker anas.. bergurau dengan dia... tenang n damai semula...

budak sesuci anas ni kan mana ader dosa... dats y raser setenang  tenang nyew biler nengok dia...hope sampai ke besar la anas ni mudah untuk d jaga...

kompom mak2 kat luar sana suker tgk anak2 hepy kan.. aku even adam ngah x sihat ni aku gagah kan jugak bawak dia p playground... biar dia main byk n kuar peloh hope dia akan cepat sembuh...

mana en somi? ooo x perlu d tny lagi... beliau mmg org yg sgt bz.. so beliau sentiaser xdr kat cc aku acapkali aku berdepan ngn situasi genting cenggini... n dat time bertambah la rase down biler pk kena hadap all dis thing sendirian..

tp anas ttp buat hati aku tenang....

1 comment:

mamalieyna said...

Siannye adam..mesti skt tu..mmg buat ragam la dia..hope c3pat baik sepenuhnya..

Aduhai si kecik, cair memandangnya :-)

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers