Wednesday, December 19, 2012

Tautan kaseh

Itu la kaseh seorg ibu kepada si anak... yer.. kaseh ibu ini terlalu dalam utk si anak... sehingga kan si ibu sanggup menggadai nyawa demi anakanda tercinta....

Pg td, terbaca status seorg teman di fb... berpantang tnp anak yg di kandung... oooo tidak... tidak sanggup aku lalui saat itu... ooo sungguh perit...

X di nafikan... mmg terlalu byk dugaan n cabaran dalam menjalani hidup sebagai seorg ibu... berpantang dgn dugaan niple crack.. tp biler pk balik biar lalui sumer kesusahan tu dr beroantang tnp baby yg d kandung...

Penat kot bawak perot semilan bulan... nak nyew kalo bdn besor mcm aku... jalan jauh sikit mengah... naik tangga mengah... pendek kater sentiaser mengah la kalo bergerak.. tetiber baby xder kompom aku meroyan...

Hoho... mg Allah x duga aku dengan dugaan yg maha hebat itu... dats y biler skrg ni aku lebey bersyukur dgn rezeki n nikmat yg Allah kurniakan...

Yups aku mommy yg berkerjaya walaupun aku bukan bekerja dlm bidang yg aku suker... jiwe aku jumper org jiwer niager... marketing line d hati ku.... tp biler pindah randah ni n pny anak aku sggp korbankan citer2 tok kerjaya aku...

Tp jauh d lubuk hati aku nak wat business kecil kecilan... insyaAllah after anas setahun... aku akan start balik... rindu nak bermewah dgn hasil jualan...

Harapkan gaji aku x pny wang lebihan langsung... duit aku mmg ader komitmen yg wajib aku langsaikan... saving, my lovely mom, baby sitter.. N belanja harian adam dan jg aku.. myk keta lg... sudahnyer habis bulan mmg habes gaji.. huhu.. nama pun makan gaji kan... ♥

#mengharap ader bonus dan jg kenaikan gaji... da 3 tahun xder increment... ;-( oo sgt sedey....

1 comment:

ArELeEz said...

dugaan memasing xsama kan.. redha je la klu dh itu takdirnye..

btw, u've been tagged! ;P

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2012/12/tag-25-random-facts-about-me.html

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers