Sunday, December 9, 2012

hero ku dehidrate:-(

salam hujung minggu... ok hati dan perasaan aku d duger lg.. meronta kegelisahan melihat si anak x nak amakn n xnak minum...

terus tpon kekanda2 mintak pendapat.. si kakak2 terus mengarahkan g spital secepat yg mungkin...takut kena tarik or paper yg lebey teruk lg...

sampai spital n terus register.. anas aku da tinggal kan kat umah pengasoh.. mintak ehsan sejap.. tggu giliran jumper doc.. doc cek sana cek sini amik darah... ok air dlm bdn da kurang.. doc soh admit... terus air mater aku jatuh... tp sempat rayu... boley tak kalo tak admit...

aper plak naseb anas kalo adam admit? anas fully bf. macam maner nak pam susu kalo nenen keras... ligat sumer nyer bermain kat korak fikiran...

biler cek wad,wad kanak2 full.. doc kater mmg tgh musim... so doc bg pilihan dengan syarat pantau anak dlm tempoh 24 jam...aku terus setuju jer aper yg doc ckp...terus tenang semuler hati.

doc pesan bg minum air byk, mkn mesti ader walaupun sikit...aku mengangguk tnd patuh n faham...

ntah la... kdg2 biler berdepan dengan situasi genting, aku sring di uji bersendirian... en husband bz org nyer... karjaya n family dia lebey utama dr isteri dan anak2.... mg Allah terus beri aku kekuatan tok menjaga zuriat yg telah d amanahkan ini...

ya Allah... kdg2 aku raser mcm nak tersungkur terduduk biler berdepan dengan situasi yg genting.. tambahan biler melibatkan si anak.. raser down giler... mengharap sokongan n pahaman dr insan tersayang... tp tiap kali itu gak aku sering d persalah kan..

sepahit hempedu aku nelan... dan kali ini aku x mahu lg bersuara... biarlah keadaan kembali normal dgn sendiri... kalo aku terus d persalahkan gak aku terima.. sbb no point utk aku bersuara... hope Adam akan cepat sembuh.. anas lak sihat sepanjang hayat...

#kdg2 raser mcm nak lari jauh2 dr berdepan insan2 yg sering menyalahkan... insan2 yg angkuh yg ego..:-(

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers