Sunday, December 9, 2012

bersabar la wahai hati....

sungguh menguji kesabaran biler nak melayan anak yg sangat memerlukan perhatian yg penuh...

memandangkan abg adam x sihat so aku pun mengkontrol diri supaya kurang marahkan adam... bukan aper, anak manja aku yg sorang ni kalo kena marah kompom xnak makan xnak minum...

walaupun ader perilaku yg betoi2 nguji kesabaran aku... tp aku ttp sabar... huuuussss semangat...

demi nak bg adam stabilkan air dalam bdn dia, aku biarkan doa mandi sekerap yg dia mintak... aku layan kan... walaupun basah dapur adam kerja kan, aku ttp sabar... aku mop semula...

biler bg makan ubat, nak d bawak main2 plak... so main la suap2 air n ubat.. aku main konon2 ubat tu terbang.. nak make sure dia mnm byk, layan kan jugak la minum pakai shrink... alhamdulillah, ngn cara ni byk gak la air yg adam minum.... kalo nk harapkan dia mnm sendiri kompom x luak air yg dlm botol tue...

mlm nie, aku nmpk rekahan tu ader mcm berkurangan, tp merah nyala ttp maintain... ubat da aku bg mkn, nasi pun da walaupun sikit... yg pasti air ttp aku berusaha mcm2 cara nak bg dia mnm... hope esok, adam akan kembali sihat... sedey sgt biler anak x sihat nie...

pg td biler lihat rekahan bibir abg adam, naluri keibuan ku sungguh tersentuh... baik anas or adam, kalo boley mmg aku xnak mereka tanggung aper jenis sakit.. biar la aku ug tanggung sekiranyer boley d tukar ganti...

nak nyer pg td biler aku nmpk ader lelehan darah kat bibir adam... lg la nitik air mater aku...

yer... aku mampu berdikari! aku mampu jd kuat biler anak2 berdepan masalah kesihatan cenggini... tp aku ttp insan yg sensitip yg mudah nitis kan air mater... aku ttp perlukan sokongan walaupun aku tabah demi anak2...

sungguh mengharap kekasih hati ader d sebelah walaupun tahu dia ttp akan pilih utk ttp beroutstation..:-( sbb katernyew dia tiader pilihan....

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers