Friday, September 14, 2012

Introducing my new hero....

~Muhammad Anas Hifdzan~

Alhamdulillah.....

Itu lah kalimah yg terucap d bibir selepas sesaat aku lega melahirkan baby anas.... Waaa sadis biler kena bertarung berseorangan tnp hubby d cc...

Nak wat camner, da itu procedure yg pihak spital telah tetapkan... My experience ttg kelahiran anas, nnt next entry aku story ea. But now cumer nak berkongsi kebahagiaan dan juga kesyukuran dgn kelahiran kurniaan Allah ini...

Memandangkan aku berseorangan so xda la pixca anas sejurus kelahiran... Hubby pun dpt tgk anas selepas sejam. Itu pun sbb hubby riso xda kabar biter ttg aku n baby...

Naper sejam kemudian? Nnt next entry gak ea... :p

Hubby d arahkan kuar sbb tahap sakit aku yg da max. So doc nak wat VE. Sekali da 9 cm... So doc da benarkan aku tok meneran...

Byk kali meneran baru la berjaya! Dan akhirnyer aku menarik nafas lega lepas baby d letakkan kat dada aku.. Hilang sumer sakit dan perit...


<ZuraZari> Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

6 comments:

εïз mummyHaza εïз said...

tahniah zura n husband... comel baby.. muke cam abang dia kan..

AnneRaini said...

Tahniah....

|| NaFiRaa || said...

Tahniah yer~
ade iras2 muka abang Adan dia~
selamat berpantang~

syafisyifa' said...

tahniah atas kelahiran M. Anas Hifdzan

mamalieyna said...

Tahinah Zura..Alhamdulillah selamat pun..selamat datang si comel!

mun said...

tahniah tahniah.....bestnye dah de dua anak dah kamu

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers