Tuesday, August 28, 2012

Dia sungguh ngengader!

Waaaaa....

As tajuk yg d tulis.... Abg adam lately ni sungguh menguji iman n sabar aku as a preggy mummy!

Naper? Sbb kenakalan dia sungguh terserlah.. Kengkadang aku n hubby pun bermasam muker, bertelagah d sebab kan budak sorg nie..

Bukan aper, mmg as a mom yg preggy, kesabaran aku agak terbatas dek lelah ngusung perut... ** alasan... Tp mmg betoi pun, biler nak berdepan ngn keletah si adam ni mmg betoi2 menguji sabar.

Hohoho.... Penat wooo nak layan kerenah dia... Semalam boley plak dia main serbuk sabun basoh... Separoh membazir:p

Hari ni dia cabot pokok yg opah tanam... Pening kepala opah... Da la opah penat wat sorang2... Aku? Aku sekadar penonton yg setia... Wakakaka...

Mak buyong da mengah hohoho....:p
<ZuraZari> Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers