Friday, June 15, 2012

Memohon Rahmat Dari yg Esa

setiap ibu yg mengandung pasti mengharapkan dapat melahirkan anak yg d kandung dengan selamat kan? tak kira walau dengan aper cara sekali pun....

sama gak macam aku... jika d fikir kan aku redha andai kater mmg telah d takdir kan tok aku melahirkan baby ni melalui "tingkap"...  jauh d lubuk hati mmg takut tp aku lebey penting kan keselamatan baby... mmg amat2 mengharapkan miricle dari Allah...

lately ni ngilu yg Dr Nancy bgtau tu semakin kerap mendatang... pergerakkan baby aku tak berani komen... tp aku agak2 baby kurang aktif... Dr cakap baby yg aktif akan cukup putaran dia pada pukul 3... tp aku tak... baby kadang2 jer menendang... gerakakn kecil aku kerap raser... tp tendangan yg kuat tue kurang...

tu sbb aku jd riso... riso yg teramat sgt...=(

dengan ke bz an beliau yg tak tau ntah ke hulu n ke hilir.... macam today.... mlm semalam sampai kol 9... ptg ni da nak ker langkawi plak... isnin or selasa baru muncul semula kat umah... bz beliau wat aku jeles n curiga kadang2... bukan aper, yer la dalam keadaan aku yg da dapat label "kuning" dari Dr Nancy ni, aku kalo boley nak sentiaser bersama beliau...

nak sangat d manja... d belai.... nak harungi kedukaan dan juga liku saat2 getir ni bersama.... tp apakan daya beliau terlalu bz tok temani aku... beliau tak dapat lari segala macam tugasan yg terbeban d bahu... itu baru org laut no 1 kat perak, tp kalo d takdirkan beliau ni MB perak, kompom aku tgk muker dia kat tv jer...=(

cam tu gak tiap kali g check up, dulu penah berjanji belaiu nak teman aku tiap kali aku g klinik.... tp sampai la ni tak penah walau sekali pun beliau berkesempatan temani aku....

ooooo dugaaannnnnn........... masa preggy adam dulu beliau tak ader gak nak dekat 2 bulan... tp aku d pampered kan oley rakan sekerja.... ** mood rindu kat abg bunc... rindu kat boss.... rindu kat poyo... rindu kat k.watie n paling rindu kat keping kuyah.... da bunting pelamin da dia nie...

erm.... sumer ni kerja Allah kan... mana mungkin nak dapat di putar kan alam....:p

k la aku nak p makan ngn beliau... ptg kang beliau nak p langkawi da... so nak spend lunch together....=)

sayang korang sumer!

baby, berkembang la dengan sempurna yer sayang...
ibu sanggu buat aper sj tok baby....
asalkan baby lahir ke duani dengan selamat dan sesempurna penciptaan yg maha ESA....


ini la abg adam yg excited menanti kelahiran si adeq...


anak manja kesayangan ibu!


No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers