Saturday, May 19, 2012

mood melayang d pagi sabtu.....

kompom la sebab tak buat kerja...:p hari sabtu adalah hari tok bergumbira.... yeee haaaa!!!

ok at now, my pregnancy da masuk minggu yg ker 26.... waaa.... lg sepuluh minggu tok baby betoi2 matang.... hope sempat la baby bg ibu nak beraya sehari dulu... dapat makan puas2 kat umah opah then hopefully barulah chek in at mana2 spital.....

wallllllllaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!

ok, today mood nak bercerita macam2... memandangkan da dekat nak due, so macam2 plan aku da schedule kan...

first list of baby n mummy to getting "DUE"

sumer list da email pader en hubby... n hopefully hubby sama2 excited menyediakan aper yg patut... but as now, hampir 40% persiapan da d buat.... yg best nyer nama baby pun da ader... almaklumla... da kompom baby boy kan... so senang sikit buat segala perancangan....:p

my first project....>>>>>>>>>> CLOSED ALL ONLINE ORDER.... maaf yer... sy bukan da kaya tp nak bg laluan tok aku buat persiapan tok baby....

aper nak buat?

set satung tilam baru aku da beli... tp aku nak buat my self "baby diapers stacker"... harap2 nyer menjadi la yer... tutorial pun aku da print out... 2 version ok... 1 in malay n another one in english... kalo tak menjadi gak tak tau ler....:P

aper tu diapers stacker?

ni  ha benda nyer...:p  hope menjadi la yer....=)


second project is, aku nak buat preparation in term of knowledge n also thigs about "EBM STOCK"

 gambar credit to ARINAS..

so aku kena byk kan pembacaan kaloaku serius nak muler kan project ni.... since aku bykkan pembacaan ttg EBM stock ni aku baru tau, fridge pun memainkan peranan in term of suhu for penyimpanan stok... kalo tak maser adam dulu aku main cacar marba jer... jnj ader... n alhamdulillah, sampai adam umur setahun sengah adam fully supply from my nenen... n really2 hope that rejeki baby akan sama mcm abg adam...

kalo lebey lg la bagus kan... byk dapat jimat....=)

third project as now.... issssss.......... rahsia.... ^ - *

bersambung next entry...=)

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers