Monday, May 21, 2012

Lirik Lagu Hati Ini Telah Dilukai - Kris Dayanti

lagu ni khas d tujukan untuk insan yg betol2 aku sayang!
demi Allah, aku akan sayang sampai mati dan takkan sesekali mencari pengganti.....
tp hati ini telah d lukai sehingga kan ia sudah bernanah n tak mampu untuk d sembuhi....
cukup la segala permainan ini.... aku da tak sanggup untuk terus d sakiti.... pulang la dikau pada yg mengharap dan menganggap aku sebagai perampas dirimu....
sekian....


Semalaman
Terkenangkan diri mu
Mengalir airmata ku
Membasahi pipi
Mengapa kau
Sanggup meninggalkan diri ku
Sedangkan kau tahu
Perasaan ini

* :
Kau berjanji
Akulah kekasih mu
Sanggup ku singkirkan semua cinta yang lalu
Tidak ku duga ini akan terjadi
Kata perpisahan yang kau pinta

** :
Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Tak ingin ku mengenangkan
Kisah lama
Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Kerana hati ini telah dilukai
Zura Zari

1 comment:

Gieyana said...

Suka gak dgn lagu nie...gemersik kalbu..:)

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers