Thursday, March 1, 2012

ketenangan & kedamaian di wajah seorg ibu.....

kompom korang pun setuju andai aku cakap wajah ibu memberi 1000 satu ketenangan....

itu la dia.... tanpa pengetahuan en somi aku berulang dari umah mak semasa ketiadaan en somi ke langkawi.... bukan aper, aku sendiri tak tau nape sejak kebelakangan ni ader saja pertengkaran d antara aku dan en somi...

so bile en somi tak ader, aku amik kesempatan tok berulang dari tapah ke manjung... satu perjalanan 100km... itu tak jadi masalah pader aku asalkan hati aku tenang.... 

alhamdulillah masih tersimpan d buku hati tanpa d kesan oley ibu kesayangan tentang masalah yg melanda.. tp cukup la sekadar Allah melindungi setiap perjalanan aku....

tenang

aman

bahagia


itu la yg mampu aku gambarkan biler bersama ibu tersayang....... mak gak yg banayak melayan kerenah adam yg sememangnyer terlalu manja n ngader2 terlebey since aku preggy nie....

hahahaha.....

opkos la rahsia dari en somi... tp biler en somi bacer entry ni kompom segala nyer da terungkai....=))

ampun yer sayang..... tak baik marah2 tau.... senyum sikit!!!


ok kalo korang nak tau, time ni baru pukul 6.30 pg... my mom da sediakan bekpas ok.... sbb selewat2 nyer kol 7 aku kena kuar umah tok pastikan aku sampai opis tepat kol 8.30...

kalo tak jadi nyer macam pagi ni ler... aku punch tepat kol 8.45pg... en boss pun da tak boley marah sbb dia pun tau akui dari tapah... so dia cumer komen lain kali awai sikit...

hua hua hua....=)


bahagia kan se kecil ni.... hehehehe.... sayang adam ketat ketat!!

jumper lagi d lain entry=)

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers