Saturday, December 24, 2011

MasyaAllah banyak nyer KoMen.......

hehehehe....

"""ni status aku kat FB semalam""""

"akhirnyer terjawab sudah... 3 bulan aku melepek demam yg on off, batok tak henti2, sesema yg da macam hujan, syukur Ya Allah, moga kebahagiaan ini akan terus berpanjangan"

bukan ini yg aku nak kongsikan... tapi komen terakhir yg aku terima dari insan yg aku sayang....

opkos la en hubby kesayangan aku...:p

itu la komen dia selepas membaca hampir 70 komen yg d terima n di balas...=)

"MasyaAllah banyak nyer komen"...

alhamdulillah, aku berkongsi kegembiraan dengan ramai... cust yg aku sayang, kengkawan yg aku cintai.... sumer berkongsi kegembiraan pabila mengetahui adam bakal bergelar abg long...

timer kasih kengkawan... timer kasih sumer kenalan yg mendoakan sy dan baby selamat sepanjang bakal menjalani hidup bersama membesar dengan jayanyer... akupun mengharapkan baby ini bakal lahir dengan cukup sifat.. sihat tubuh badan n bakal menjadi anak yg soleh...

opkos la aku mengharapkan kedatangan permata gugurl... tp itu sumer kehendak yg maha ESA... aku sedia menerima segala ketentuan... biarla aper pun jantina nyer, yg pengting sumer nyer selamat...

bercerita berkenaan pengalaman mengandungkan adam dulu, permualaan juga aku dan seisi keluarga sangat gumbira... tp kegembiraan tercemar seketika d sebabkan kehilangan ayahanda yg tersayang semasa aku hamil 3 bulan....=(

tp selepas tu, seperti biaser hidup perlu d teruskan... alhamdulillah segalanyer berjalan ngn lancar... tak ader aper yg pahit sepanjang proses kehamilan adam... aku tak ader alah langsung... tu sbb aku naik hampir 25kg...=)

hope, baby kali ni pun aku takkan face alahan yg teruk....

ok la, aku nak sambung wat kerja... kalo nak d coret kan mmg byk yg aku nak tulis... tp kengkangan tugas sebagai pekerja membatas kan aku tok meneruskan... berjumpa d lain entry ya....=)


doakan aku n baby!


Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers