Thursday, December 15, 2011

8.15am >> berani mati!

salam bahagia peeps!

hidup yg harus di teruskan... pahit manis tu la kehidupan... tanpa ader pahit manis tak syok la plak kan....

sangat terharu dengan komen2 yg d beri oleh kalian pembaca sekalian....:p

baru la aku sedar bahawa diari alam maya ni mmg sangat dekat d hati peminat... sbb aper aku ckp diari? sbb segala yg aku anggap perlu d kenang aku harus coret kan kat sini... tak kira la hal peribadi, hal kerja, hal kengkawan...

ader aku kesah? bukan nak bukak aib tp ini la kehidupan aku... kalo korang tak mo sibuk tak yah bacer k... ops terkasar plak... bukan aper, ader c anon ni kater blog ni bukak aib... kalo nak kire bukak aib, byk lagi media sosial lain yg bukak aib... pader aku tepuk dada tny iman! n bagaimana kiter mengguna kan sesuatu media tu sebaik yg mungkin!

pg ni aku lambat sikit... sedar2 da pukul 7.45am... aku demam semalam n sesema yg teramat teruk... sekarang ni pun asik sok sek sok sek jer... rimas mak tau! tp nak wat camner, anak da sihat mak plak....

so tak sempat nak singgah beli paper tok sarap... so aku pun grab jer aper yg ader kat umah... n hasil nyer...



so ni jer la hasil nyer!!

kol 8.00am baru aku siap mandi... sekali tgh siap2 adam plak yakk!! adussss.... mmg kompom lambat ler nie... so bergegas mandi kan adam... sekali kuar umah tepat jam 8.15...

tp kuasa Allah kan, tak sampai 5 minit da boley anta adam n terus pecut ke opis... sekali punch baru kol 8.26.... yeee haaa....

cuber bayang kan betapa dekat nyer opis aku n umah aku.... hahahahaha.... so pas ni tak yah kelam sangat sbb start sekarang aku da boley kuar umah kol 8.15am... jgn jeles ok!


*********************************************************************

ok bercerita plak pasal adam... d sbb kan adam da mau minum susu kat umah ibu afiq, so semalam pas amik adam aku pun pergi la kedai mencari susu tok adam...

aku tak penah terpikir pun nak test bg susu ni...  korang nak tau susu aper? ni haaa dia...

ini la susu yg aku maksud kan....
tak mahal pun berbanding susu2 yg penah aku try before..

RM21.90 utk satu kilo...=)

ibu afiq ajar minum dalam cawan 
then pakai straw...

mmg sangat suker la cinta hati aku tu kan!

so aku berdoa pas ni adam akan maintaiN nyusu ngn jayanyer! bukan aper kan... ni sumer tok kesihatan sepanjang hayat dia jugak... aku sbg ibu musti la nak yg terbaik kan...

mana ader mak bapak nak yg buruk tok anak dia...

ok la keja aku pun menimbun ni, so aku stop dulu... jap g aku terjah blog2 yg lain yer.. sayang korang sumer!

bukan aper, adam pun da besar kan... hope pas ni biler da mau nyusu senang la sikit hati aku ni kan...

6 comments:

amiey lee said...

heee best nye..mesti dekat aja opis tu kan...

mamalieyna said...

arif pun minum susu ni..murah pun murah, janji anak sihat..kan3x..

jelesnya, eina kuar umah 6.30am..5.30am dh bangun..hu~ balik keje pun dkt kul 7 baru nak smpai umah..hu~

*ini diari harian kita kan..janji cara kita bercerita tu..

Myra Jay said...

Bestnyer tempat keje dekat dengan umah.. ;)

Salina@IbuAqil said...

Insya'allah!! Pasni ni adam mst kuat nyusu.. Elok utk tulang & gigi.. ;)

Em's Family said...

take care yer.. harap semua dah kembali ke sedia kala

Aidalela said...

baca kisah orang lain kadang2 seronok jugak.

*sbb aper aku ckp diari? sbb segala yg aku anggap perlu d kenang aku harus coret kan kat sini... tak kira la hal peribadi, hal kerja, hal kengkawan... > LIKE :)

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers