Saturday, October 22, 2011

Give Birth Prezen!!!

alhamdulillah...

saper sangka cempedak da jd nangka...

kui kui kui....=)


hadiah dari en somi yg tersayang...=)

thanks sayang...

hadiah ni semperna umur adam da nak masuk dua tahun...
*tp hadiah adam en somi tak beli lg...^__^

sumpah, demi Allah aku tak penah terpikir aku akan memiliki sdn bhd BB ni...

bukan aper, bukan tak mo nak ikut perkembangan zaman, tp as knowing myself yg yak berapa nak cermat ni, n kalah ngn adam tiap kali dia mintak tpon... so agak sukar aku nak realisasikan impian memiliki BB nie...

tp en somi dgn yakin telah menghadiah kan BB CURVE 9360 ni kat aku...


.
.
.
.


masa en somi sampai dia da senyum2... almaklumla da lewat malam dia sampai kan... then masuk bilik bawak tpon ni bg kat aku... ingat kan tpon dia tp pelik asal jadi nipis plak? lalalalala... peghak la plak kan...

then en somi cium n cakap

"ni tpon tok ayg.... hope ayg suker... abg beli ikut citerasa abg... hope ayg berkenan la ea..."

.
.
.

raser cam terhenti sekejap jantung nie...=)

per lg senyum melebar la kan...

ikut hati nak jerit..


ya be da be du!!!!!

tp control sbb time tu tgh tekk kan adam...

ALHAMDULILLAH....

.
.
.
.

hope pas ni aku akan belajar menjadi seorg yg cermat...=) pandai menjaga barang2 yg sensitip macam nie... bukan aper mmg la tpon ni tak semahal tpon yg 2 3 ribu riban tue.. yg boley sekadar kiter ckp then dia boley taip sendiri tu kan... tp sekurang2 nyer dapat ber FB sepanjang masa pun aku da cukup bersyukur...=)

boley la bertambah majukan my business....

moga, Allah akan terus murah kan rezeki tok aku, suami adam n adik adam nnt...



ok yg ni plak en somi kata hadiah tok diri sendiri...=)

mmg puas hati giler la...

sbb aku da try n godem2 da... menyeronokkan...

sbb en somi da lama pakai bb bold 9780 cam gambar kat bawah ni... so tok enhance kan kemudahan tu yg beli playbook nie... serius beb, puas hati giler!


ok la... tu jer aku nak update today...

rezeki mencurah2 dari ALLAh...^ __ *



hehehehe... nnt aku update lg yer... isnin depan 24/10/2011 besday adam... 

jgn luper kasi hadiah tau... hehehehe....

*mg cepat la rezeki dpt adik adam plak nnt...=)

No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers