Friday, September 2, 2011

KuSuT....



naper aku kena faced sumer nie???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sumpah aku sangat tertekan!

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

tak tau pada saper harus aku luah kan....

sehinggakan nak menages pun air mater da tak mo kuar....

.
.
.

lelaki, da berkahwin or tidak perlu taati si ibu 3 x lebey dari si ayah...

lelaki juga perlu bertanggungjawab kepada 4 org wanita di sekeliling dia

si isteri
si ibu
si anak perempuan
si adik beradik perempuan..

.
.
.

susah sangat ker utk memahami dan menerima? susah sangat ker untuk biar kan kami bersendiri... susah sangat ker kalo nak biarkan kami aman tanpa ader sebarang perselisihan di sebab kan KAMU... aku hormatkan KAMU, dan aku tak nak menderhaka... tp sikap KAMU wat aku tertekan... 


mmg KAMU berhak ke atas dia... tp tolong la... aku cumer mau kebebasan... aku tak mahu kongkongan.... kerana KAMU aku sering bertekak dgn dia... kerana KAMU aku sering d persalahkan... kerana KAMU aku terabai... dan kerana KAMU kami berperang.... kerana KAMU kami tido berasingan...


dan mungkin jua suatu hari nanti kami berpisah kerana KAMU.... itu ker yg KAMU mahu? jika itu keinginan KAMU, tak perlu seksa aku macam nie... KAMU amik la balik aper yg KAMU raser KAMU berhak... 
aku da malas nak layan sumer benda ni... buat hidup aku tertekan.... 




2 comments:

bonda dadif aka akish said...

alamak zura..bersabarla.....pasti ade jln penyelesaiannye...

ummuabdullahsyaakir said...

Assalam,bersabarlah Zura...moga Allah berikan mu kekuatan utk tempuh setiap dugaan.

Selamat Hari Raya Aidilfitri...maaf zahir dan batin..moga Syawal kali ni mmberikan 1001 Rahmat buat zura sefamily.

http://ummuabdullahsyaakir.blogspot.com

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers