Wednesday, September 28, 2011

Ketulusan....


salam rabu semua...

hope sumer sihat2 belaka yer...=)

.
.
.
.

ini la anak ibu yg sangat comey... anugerah terindah yg Allah beri pada ibu...

.
.
.

next month adam da nak masuk dua tahun...

da besar rupernyew anak ibu nie... cepat jer masa berlalu.... tu yg rindu nak ader baby baru tue=)

erm.... bosan sikit lately ni... tak pasti naper... jiwa kaco pung ader! en hubby tak ader seminggu ni... and ni la first time aku raser rindu sangat kat hubby... tetiap kali tpon mintak hubby balik cecepat...
** en hubby plak ke main dia jalan sakan ngn en driver yer... ke hulur ke hilir dia merayap.... ni yg jeles nie...

tak tau naper perasaan aneh ni wujud... mmg la ada adam.. n sebelom ni pung tak penah heran pun hubby g mana2... tp ntah kali ni lain benar perasaan tu... so biler mood pung da melayang, aktiviti aku ngn adam lepas keja kami merayap kat mana boley d singgah... duit pun dari namo berbelanja kompom melayang gak...=)

sempat gak rembat itu dan ini... parah ni...=)
balik umah aku terus landing dalam bilik.. si adam plak boley plak dia "mengemas umah"...

hahahhaaa... so ptg ni balik kerja aku harus mewajibkan diri untuk kemas umah... sbb esok hubby balik... kalo tak mau nyer kena hampuk dengan hubby kan...=)

.
.
.
.
.

erm.... biler pandang wajah adam yg suci ni, aku selalu insaf...
insaf kan diri sbb macam tu gak la mak kiter sayang kiter dulu kan... tp biler da berkawen ni, hidup jauh ngn mak raser cam kosong... dulu sikit2 mak... sekarang biler da kawen, hambik ko sumer kena tanggung sendiri! 

alhamdulillah la dapat hubby yg sgt sporting!

hope panjang jodoh aku ng en hubby!

ok la.. malas nak story lebey2... yg pasti tak sabar tunggu esok... nak jumper en hubby yg sangat2 saya rindu!


1 comment:

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. mesti lah rindukan..kalo bantal peluk hilang..hehehe

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers