Tuesday, March 8, 2011

PlayGrouNd TiMe.....:p

ibu n ayah mmg suker bawak adam p playground!!
ni maser adam genap setahun empat bulan..

sajer menghappy kan adam..
alhamdulillah biler umur dier ningkat lagi sebulan,
adam da pandai main slide nie...

ayah cumer letak kat atas jer..
n adam da pandai lonjakkan badan turun sendiri dgn happy=))

ni la permulaan nyer...
ayah cumer tolong letakkan adam kat atas jer..

pastu adam akan turun dengan sendiri nyer...
sangat happy dier sekarang ni main2 turun naik sampai ayah da penat n sakit pinggang=))

konon2 nak naik sendiri lawan arah..
maner mau nyer...!

sekali terjulur cenggini...
ngesot sendiri naseb tak jatuh anak ibu nie!

main buai pun da tak perlu hayun lagi...
sekali hayun n adam da pandai maintain kan hayunan buaian tue..

so clever anak ibu ni..

see... muker budak da pandai macam2...

biler da tak terkawal ni la point ayah...
dokong adam kat kepal cenggini..

naseb adam okies jer biler boh kat sini..
tp nak angkut 11.5kg berat gak la paler ayah tue kan...

go ayah go!!

***caner nak angkat ibu nnt? ker ibu yg angkat ayah??

aku yg sangat eppy biler adam da banyak pandai!
hope adam membesar dgn selamat yer..

jadi anak yg soleh and abg yg baik n sempurna!


 

6 comments:

eima said...

dah besar dah anak ibu ye

Huda said...

sukanya adam :) kat lumut ye zura..kami pun sumtimes ada masa bawa husna ke sana :)

LyNn HaMzAh said...

bagus la zura bawa adam gie playground...nampak dia seronok betul...

Mamaleesya said...

sonoknye maen kat playground

Jom join segmen utuk ibu

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

aanie said...

happy nya adam..hehe...bila dah besar, mcm2 la pandai...adam sy pun suka main gelongsor ni...hehe...

ehem, adam pun ada gak seluar tu..hehe...

bonda dadif aka akish said...

maunye tak seronot...

kat plaground adelah tmpat yg menggumbirekan...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers