Tuesday, March 29, 2011

K.E.P.I.N.G.I.N


merenung maser hadapan... aper yg bakal berlaku... masih kah aku berpijak d bumi yg nyata...
hidup yg tak keruan... sedey nyer=((

Berbalik citer semalam…
Ntah la lately ni jiwa terlalu kacau… macam2 terjadi…

Hari ni aku anta adam kat umah ibu.. harap2 adam selesa kat saner… tgh hari td aku g ngintip… ok jer aku tgk.. adam tak pasan pun aku datang.. then aku tipon ibu tny caner… ibu pun cakap adam n mayraa ok… Alhamdulillah… ummi ain cutis bb ayah ain sakit… ain cuti seminggu… ermmm…
Hal opis plak… apek tu cuti so aman la hidup aku… lalalalala..

Mesti mak sonok kat Tawau sekarang… da sampai saner da ikut Nyah jalan2… huhu.. sonok nyer my mum… ok la aku mood ader kacau sikit hari nie.. so aku malas nak ngomel panjang2.. nak g BW wajib pun malas sgt da nie… insyaAllah esok aku g umah korang eh…


diri ini masih mencari kebahagiaan, kedamaian.... mana mungkin untuk menjumpainya sedangkan diri tidak membina kebahagiaan itu... bagaimana nak memupuk sekiranya makin d pupuk makin berjauhan...
Isteri hamparan dunia, Suami langit penaungnya, Isteri ladang tanaman, Suamilah pemagarnya, Isteri bagai kejora, Suami menjadi purnama, Tika isteri beri hempedu, Suami tabah menelannya.. Tika suami terteguk racun, Isteri carilah penawarnya,Sungguh isteri rusuk yang rapuh, Berhati-hatilah meluruskannya.... 

3 comments:

Mamaleesya said...

wah wah ank bujang ni bergaya sungguh ngan speknye

CuTeMiUt78 said...

sabar la menenmpuh dugaan..

Tupperware Lover said...

semoga tabah menghadapi segala dugaan.. kadang2 dugaan yg datang membawa seribu hikmah di hari mendatang.. hanya Allah yg tahu perancanganNya untuk kita :)
me baru update blog tupperware sinun untuk latest promotion. jemputla singgah kalau free yer.. banyak yg kiyut2 utk promo kali ni :D
http://tupperwarefactory.blogspot.com

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers