Friday, February 18, 2011

Try his best >> nak bukak pintu keta tok ayah..:p

**sorry sumer...
lambat tol aku nyer entry today kan....
hari paling bz untuk aku...

ok jom sambung citer adam.... ce citer ce citer....:p
*rindu abah aku kalo tgk citer nie=))

lepas adam da bosan asik kena posing jer...
dier pun sibuk asik ajak nak balik...
hehehe..

maser kami berposing tu en somi tak mau ikut samer... dier dok dalam keta jer...
penyakit M.A.L.A.S!!!

adam tgk bird terbang lagi...=))

ni aksi tak boley blah...
sebenar nyer en somi da bukak pintu tue..
sekali adam menjerit marah..
nanges macam kena cubit...
so aku suroh en somi masuk balik...
then konon2 dier nak tolong bukak kan pintu untuk en somi...

see... konon2 macam dier la yg bukak kan pintu tue untuk en somi=))

bangga giler plak tu biler dapat bukak pintu tue besar2..
siap soh aku tepok tangan lagi...

**tu sbb aku tak dapat snap gambar dier tgh bersuker ria maser tepuk tangan tue

hehehe...
da berjaya bukak, **konon la kan...
dier nak main tutup bukak pintu plak...
sgt banyak akal ini budak..

tp en somi plak nak terkam dier...
dier pun kalut lari..

terluper la kisah nak main pintu..
biler da penat en somi terus duduk kan dier kat car seat sbb nak anta umah baby sitter...
**selamat ayah tak perlu jg adam=))




 

4 comments:

:: Zanna :: said...

ala pandainya..eheh



Terkini : menang GA ^,^

eima said...

wahhh bagus nye adam ....
rajin ek ...

RuSh D said...

comey jer main2...haha...

xazryx said...

haha .comel je bdk tu .

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers