Friday, February 11, 2011

Teluk Senangin Yg Mendamaikan, Segari

hujung minggu yg lepas aku ke Teluk Senangin=))
korang penah sampai ke sana tak?

aku first time sampai sini..
aku yg ajak en somi g sini...
sebab last time maser qiqah adam abg aku tak dapat attend sbb ader family day kat sini...
so since dat day mmg aku teringin sgt sgt nak dtg ke teluk senangin...

tak jauh maner pun dari umah aku...
yer la aku pun dok kat manjung..
dari umah dalam 20 minit jer...

aper yg aku dapat simpulkan mmg mendamaikan...
aku pegi tu pagi ahad yg lalu..
tp tak la pagi maner..
maser sampai tu da kol 10..
so en somi sebelum sampai sempat beli durian..
aper lagi... kami bedal durian jer la maser kat saner...
adam pun makan sekali...

after makan2 kami main2 air kat gigi pantai jer..
sbb mmg plan tak mo mandi..
takut la ngn cuacer sekarang..
nak tunggu adam betoi2 kuat n besar sikit baru nak g mandi laut..
so jom layan pixca kami sumer nak??
adam maser muler2 sampai=) 
berlarian agak payah sbb kat pasir kan...
tp adam try gak lari2 n main kejar2 ngn en somi....:p 
siap sedia menunggu en somi kupas durian... 
see adam pun boley makan durian...
tapi tak banyak..
sekadar seulas...
then bg lagi adam da namo... 
en somi berusaha mengopek durian...
kitorg bedal 2 biji jer=)) 
kami yg mmg enjoy=)) 
my ensome en somi...
my love n my soul=))
love you foreva!!!!!!! 
sebelum palik sempat gak aku berposing ngn en somi...
tp en somi biaser la akan wat muker pelik kan...=))

at the end...
kami tetap enjoy...


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?
 

8 comments:

Gieyana said...

Rasanya sini lebey tenang compare ngan Teluk Batik kan..we al g Teluk Batik weekend ritu but tptnya mmg x best..ramai sgt owg..

Nigina said...

macam bersih pantai tu yer... adam leh makan durian.. dia tak panas pulak... cayalah adam

norihan said...

Zura,saya selalu gak pergi...tapi tak pernah jumpakan...

Huda said...

huda penah pegi 2 times :) tp tmpt lepak nye terhad sikit kan :)

cik puan akish said...

laut dia bleh mndi tak zura???

nmpk cm menarik...

=)

eLYies said...

lama tak dok tepi pantai...huhuhuh..

syoknya tengok adam dok main tepi pantai..ngan mama dia dok makan durian..wow..marvelous!!!

atty's said...

Salam , beshnya g pantai lepas tu layan buah doyan ..

ni kty dah buat tutorial yg zura tanya tuh

Jom baca: Tutorial Link Entry di Komen

CikSiti said...

best nye jalan2 makan angin....siap layan durian lg...huhu

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers