Tuesday, February 1, 2011

Sehari Sebelum Hari Pertunangan My Sis In Law

jenuh gak mencari buah2 yg pelbagai nie=))
hehehehe=))
.
.
.
day before hari tunang tue, 
aku still keja sbb kan week before aku cuti lamer=)
so redah jer la kan...
.
.
.
aku n en husband sponsored buah buahan...
so nak mencari buah yg pelbagai susah gak rupanyer...
tambahan berdua g econsave bersama adam...
mmg mencabar iman dan sabar..
hahahahaha..
sbb penat kan..
my little prince ni plak biler berdua duaan nie dier sgt la ngade2..
tak nyusahkan tp adam ni suker negor org.
kalo boley sumer org dalam econsave tu dier nak tegor=))
so aku nak melekakan mamat ni aku pun beli la vitagen kat dier..
so kurang la xtvt tegur menegur..
selamat la aku memilih buah2 yg d perlukan...
.
.
.
hasil rembatan aku dapat la beli
.
nenas bunga
.
palm
.
epal
.
lai
.
anggur
.
kiwi
.
dan lain2 lagi=))
.
.
.
sbb nyer aku da luper buah yg aku beli buah aper....


No comments:

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers