Saturday, February 12, 2011

Rindu pader sebuah kenangan.....:p

korang penah rindu pader yg telah pergi tak??
.
.
.
.
yups aku merindui arwah...
.
.
.
aku rindukan arwah abah=((
.
.
.
just nak share bukan nak bukak pekung d dada...=)
.
.
.
H.A.N.T.U. M.A.K.L.I.M.A.H.
::
::
::
korang da penah tgk da...
aku raser da ramai yg tengok citer ni kan...
aku pun tgk kat astro first jer=))
walaupun agak ba wau dal wau ha lawak2 yg dier bg, tp maser first2 aku tgk citer nie aku tgk separuh jer..
sebab aper?
sbb ader nyer ZAMI ISMAIL dalam filem tue...
.
.
.
zami ismail ni pakcik aku..
a.k.a abg kepader arwah abah aku...
arwah abah anak bongsu...
biler aku terpandang wajah acik mie, **zami ismail aku panggil acik mie...
automatik aku teringat arwah..
care gelak..
care cakap...
iras muker...
.
.
.
serius beb aku rindu my late father...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
luckly, arwah abah tak serendah acik mie la...
kih kih kih...
syukur alhamdulillah...
kalo tak, kompom aku pun mewarisi kerendahan itu...
moral of the story, ketinggian aku 162 cm k!!

biler da rindu aku tutup dulu...
biler da cool balik baru aku tgk semuler...
then biler tgk gambar rayer tahun nie...
semestinyer la ader kekurangan kan...

first, family NYAH tak balik...
sbb diorg dok sabah...
jauh kot...

then arwah abah n arwah BOY...
aku pun ader kehilangan abg maser aku umo 16 thn...
BOY umo 19 dat time...

so da kehilangan 2 org ahli keluarga sudah....=((
sob sob sob....

my current family....2010=))

Ya Allah, kau panjang kan la umur kami sumer...
aku masih memerlukan insan2 ini sumer dalam kehidupan ku...
berilah aku ruang dan waktu untuk melayari kehidupan ini dgn bahagia..
especially, my mom... panjangkan la umur mak aku!!

buat mak, moga mak bahagia bersama kami anak2 yg sentiaser ader d sisi mak=))

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

1 comment:

chugie said...

sedekahkan al fatihah utk die selalu k!

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers