Monday, February 21, 2011

Part 1: Lost World of Tambun...>> family day jabatan laut lumut..

waa... 
maner mood tak dtg2 ni...
sbb aku ker LWOF la badan aku sakit2 lenguh2 d watnyer..
maser main n mandi tak hingat dunia kan...
biler da sampai umah, da lending baik atas katil, mater da lena, bgn pagi sumer nyer sakit=((
.
.
.
.
.
tp yg pasti aku, en hubby, my mom, n ofkos adam enjoy all the day...:p
first time yg benor nyer aku jejakkan kaki ker sini..

family aku da ader yg dtg..
n my mom ni kali yg ke3 ok...

kih kih kih...
sian my mom kena paksa rela ngikut aku..
aku paksa gak mak ikut sbb hari tu g langkawi tak angkut kan..
so dis time wajib angkut!!

my little adam tak yah cakap la...
sampai2 dier la manusia tak hingat dunia..

tawap setiap ceruk yg ader..
berlari saner sini..

mentang2 org2 yg ader tue dier da biaser nampak..
so dier wat tak paham jer la...
raser diri selamat..

so adam pun ngorak langkah teroke aper dier nak...:p
aku yg pening ngejor saner sini...

mmg enjoy ini budak..
part paling best..
tgh ralik jalan saner sini, boley plak dier memerut...

B.E.Y.A.K....

mcm2 anak ibu ni=))

3 of us...
maner atok waktu ni kan...
adam tak sempat jumper atok...=((

kenangan terindah...
kompom gambar ni gambar paling aku suker kan...
my mom sgt susah tangkap gambo...
asik ngelat jer...

my mom...
love you much much!!!

kawan baru adam maser sampai2...
asik adam kejar n tarik rambut dak ni..

dak gugurl ni ingat adam abg..
so her mom asik pggl adam abg...

biler d tny dak gugurl ni da umur 1 tahun 9 bulan k...:p

main kejar2 ini budak...
siap chiiiuoommm moooloot lagi!!!

haishhhh anak saper la ni...
tecik2 da pandai...

family day ni program tahunan my en hubby..

.J.A.B.T.A.N. .L.A.U.T. .L.U.M.U.T.

so segala perbelanjaan d tanggung oley kelab.
thanks la yer...

bawak aku enjoy kat sini...

ok tunggu next entry plak eh...=))

 

4 comments:

bonda dadif aka akish said...

huh...mmg mat sonot jike holiday di tanggung sepenohnye...

=)

AnneRaini said...

bestnye....nak gak pergi sini tp ntah bile agaknya..

airis naufal said...

wah.. best nye g LWOT.. kami pun ade pgi dulu.. tapi berdua je.. airis xde lgi.. so, kna pgi bwk airis lak ni..

Fieza79 said...

kami baru smpai sekali masa mula2 di buka dl...hari tu gi ipoh nk singgah tp alahai tutup la pulak...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers