Friday, February 25, 2011

kutip pahala malam jumaat... & hari jumaat....:p

salam jumaat sumer...
erm...
aper topik best ari nie eh...

yg pasti hati aku berbunga2 sgt dis morning=))

first of all....
thanks sayang... en somi yg amat menyayangi aku... n opkos la aku gak sayang en somi giler2...:p

pg td tgh drive aku terpikir sajer2... senang nyer wahai si isteri nak kutip pahala... dan payah nyer si suami menanggung dosa.. raser diri begitu jahil dalam usia meningkat usia nie... memikir maner hala tuju aku after dis 5 years...

ok back to topik kutip pahala... korang penah terpikir tak sgt senang kaum isteri nak kutip pahala biler bersama ngn en somi... bukan aper, ni berdasarkan hati n ilmu cetek aku jer tau... ingat2 balik pesan2 tok guru... pesan2 mak aku...

i) mlm td mlm jumaat... PAHALA bersama ngn en somi kan...
ii) en somi balik keja sambut depan pintu....PAHALA.
iii) bg secawan air, wlwpun air sejuk... PAHALA...
iv) siapkan makan malam untuk en somi... PAHALA...
v) pandang muker en somi ngn penuh kasih sayang pun PAHALA... 
        *nie baru bacer td fadzilah kamsah kater...
vi) pelok2 ngn en somi pun PAHALA and dapat panjang kan umur en somi...
        *nie baru bacer td fadzilah kamsah kater...

pendek kater tak susah jadi kaum isteri nie... selagi ikut kemahuan en somi, *selagi tak melampaui batas k...
erm.... sambil senyum2....

erm.... kemana plak aku 5 tahun akan datang nnt kan... takkan aku nak jg kaunter info ni sampai ke tua kan... moga2 murah la rezeki en somi naik pangkat... boley la aku pindah=)) muler kan hidup baru balik.. kalo setakat dok kat sini makin tepu otak aku... hehehe....

bukan nak salah kan takdir, tp ntah la...... moga ader sinar indah d hari jumaat yg penuh barakah ini... aku da muler kan setapak menjoinkan diri dalam dunia business.. harap2 Allah permudahkan segala urusan aku n berkati setiap langkah yg aku ceburi... korang2 support bussnise aku eh..=))


4 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

besar sungguh pahal untuk isteri yg berbuat baik pada suami..harap² hubungan baik suami isteri di kalangan kite akan berkekalan sampai ke akhirnya..

aanie said...

jd isteri ni senang nak dpt pahala dan senang jgk nak dpt dosa...

sy lak hubby yg sambut kat kete sb dia blk awal dr sy...dia tlg angkat adam n bwk brg2..dah rugi pahala kat situ...hehe...
tp xpe, mlm2 mesti buat air utk dia...hehe...

Zue AnnaLeeya said...

mmg byk pahala utk si istri nih kan??? mende yg snang pon blh dpt pahala...

tp mcm skrg nih bile dah siap masak bagai, bdn teramat letih nak layan krenah 3 org nak... dahla pagi2 bgn awal sbb buatkn sarapan utk anak2 nak gi skolah... kdg2 mende yg remeh pon dah tak terbuat utk somi... sib baik somi memahami... huhu...

Aida Lela said...

tumpang baca titipan seorang isteri. hehhehe


*sebab saya bujang lagi. hik!

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers