Tuesday, February 8, 2011

Kunjungan my Lovely Bro...

Raya china baru nie...
atas keperihatinan my bro, dier dtg la lawat aku..
memandang kan aku kena kerja...
tp ader request dari my bro nak makan ikan bakar..
so as usual tempat kegemaran aku n en somi adalah ikan bakar teluk batik..
memeng best.. tp malang nyer on dat day chef masak kurang menyengat..=((
.
.
.
so jom layan my niece..
::Nur Balqis Qaisara::
si comel lotey...
mata boooolat sangat....
shomey kan mata booolat dier...
.
.
.
yg ni plak my nephew... 
::Muhammad Qushairi::


sangat seronok dgn kehadiran diorang nie...
tp my bro tak dapat tido umah aku..
sbb nyer nak wat per pun tido kan umah aku dekat jer kat tapah nun..
so dier kater baik dier lepak umah mak..
lagi mendamaikan umah kampung dari umah aku..
kah kah kah....

p/s: biler la agak nyer aku dapat ke KL lagi... rindu nyer nak p jalan2 ke saner..

kalo rase comey, anda klik untuk saya yer=)).

1 comment:

Fieza79 said...

best nya ikan bakar..sedap ke..haritu gi teluk batek tak tahu pulak ada ikan bakar..tk tahu nk cari..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers