Saturday, February 26, 2011

Keinginan Membuak Buak..... Moga Di Permudahkan.....

sehari dua nie, aku keep on thingking what happening after dis 5 years... makan gaji... tak cukup wey!! serius... tambahan aku mmg sekarang da plan nak tambah zuriat yg kedua... bukan la langsung tak cukup tapi kalo nak pader kan aper yg ader, sian kat baby yg bakal lahir nnt... 

takkan aku nak setia menyewa rumah kan... kompom la da ader keinginan untuk miliki rumah sendiri sudah.. to be honest sekarang umur aku da menjengah ke 27 tahun... da makin tua wey!! so after dis 5 years, umur aku da masuk 32 tahun... so takkan nak stay cenggini kan... kalo aku maintain jd jaga kat sini, paling kuat gaji aku boley cecah RM3*** jer... sedey kan.. so sian kat baby yg ader nnt.... buat nyer dat time aku da ader 3rd baby... kan ke haru...

so, dats y i need to do something dat can generate side income.. at the moment i starting with my TIKAR GETAH KANAK-KANAK..... korang da beli belom... rugi kalo korang tak beli... percaya lah... aku pun pakai la... ader dua lagi kat umah... sbb nyer my lil adam tu suker benor makan sepah... part paling best kalo dier kutip balik makanan yg tumpah tu n makan... so senang nak cuci.. n tak riso kalo adam kutip balik pun masih d jamin kebersihan nyer... =))

sebelum ni aku ader la jual brooch, gelang mutiara tp kat dak2 opis jer... biler jual tikar ni, aku advertise kat blog n FB.. alhamdulillah ader yg membeli... walaupun untung masih belum riban lagi.. tp ok la biler da muler cecah ratus kan..=)) hehehehhe... so jom yok!!! beli jgn tak beli k!!... support business aku yokk!! so korang jgn la tensen kalo aku keep on promo TIKAR GETAH KANAK-KANAK.......

insyaAllah dalam maser terdekat ni aku akan maju setapak lagi.. kalo d izinkan Allah, kebaikan bersama aku akan bergabung tenaga bersama Mama Mayraa, Mama Husna, & Miss Unpredictable  ..
so just wait n see... Jika ini sumer adalah kebaikan untuk kami, moga Allah permudahkan segalanyer... korang pun doakan aku yer...:p

ok la da panjang lebar aku bebel pg sabtu... jom tatap wajah my lil hero plak:p
love you much dear...!!

 

3 comments:

Aida Lela said...

gd luck dengan bisnes baru :)

*rezki untuk anak2 + family

kakyong said...

all the best...

kakyong ni dah slow skit bisness online ni..

sepatu_Kaca said...

ye..moga kita semua dimurahkan rezeki..
amin..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers