Wednesday, February 16, 2011

Da puas Naik K-Max Adam Ronda2 Hirup Udara Segar Plak....:p

seronok layan adam dis day...
bukan aper biler da banyak pandai, lagi banyak akal dier..
muler2 kalo ajak berjalan kompom dier tak mo turun dari di dokong..
tapi kalo da dapat kaki nak mengejar la plak..
saner sini dia tuju...
aku plak yg tak terlarat nak ngejar...

tetiber terpikir ni baru anak sorang..
kalo anak da 2 3 caner la aku kan?
kih kih kih...
muler2 naik turun kerusi ni...
first takut2.. tp biler da tau caner nak panjat n turun naik...
tak mo mintak tolong da=))

adam adam... 
see.. dgn bangga nyer berdiri da tak pegang2 da..

konon2 nak terjun kat aku...
sekal jatuh da....

ni adam da penat main turun naik kerusi tue...=))
sian anak ibu...

da adam main tawaf2 plak...

biler ajak masuk opis dier da tak mo... so aku layan jer la mamat nie=))

termenung... terpikir boley tak kalo nak turun main air...
ibu kater : nope!!!
next time...:p


p/s: sebotol aku bawak air masak tok adam... clean n clear ok... kalo dok umah payah gak la nak habes sebotol kan... hehehe... adam ader botol transformes... nnt next entry aku tunjuk yer...
 

5 comments:

Fieza79 said...

sonok nya Adam leh nakal2 ehh..

Adyshariz said...

memang sronok bawak anak jalan2 kat luar rumah..happy jer tgk dorang gumbira..hehe

kakyong said...

zura,
anak dah 3 cam kakyong ni, kalo boleh nak belah badan jd 3.. lately mencabar sungguh.. depa suka request serentak & masing punya request tersendiri.. tiap sorg nak dilayan dulu... kdg2 rasa nak pengsan jer.. bior diorg tahu betapa letihnya ibu melayan depa non-stop...


cantiknya watermark.. unik...

mamalieyna said...

waaah bila berkaki, berexcercise saje ye adam..hehe..

cik puan akish said...

adam jalan2....kite kasik penat same mommy!!!!

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers