Wednesday, February 9, 2011

Bantuan Ihsan Buat Qistina Balqis Maisara

hati ibu aku tersentuh...
andai aku di tempat dier...
mungkin kah aku setabah ibu ini...
.
.
.

td aku BW ke blog k.yong...
terbaca kisah baby qistina..
kolo korang nak tau kisah lebey lanjut korang klik Baby Qistina Balqis Maisara...
cumer aku mampu doakan moga si kecil ini tabah n kuar melawan penyakit yg dier tempuh...
10/2/2011 baby ni akan menjalani pembedahan... moga baby ni akan terus kuat bertarung melawan penyakit yg dier sedang tempuhi ni... Ya ALLAH, bantu la baby ini melawan penyakit beliau... moga ader sinar bahagia untuk si ibu... aminn...
.
.
.
sekiranyer korang raser nak menghulurkan bantuan pader ibu Baby Qistina Balqis Maisara...
korang boley terus bank in kat akaun si ibu yer...

For any sincere contributions, please bank into :
NAMA : SITI MAISALMAH BINTI MOHD KAMIL
H/P : 017-3476764

CIMB AKAUN NO. 0804 0000 9722 02

MBB AKAUN NO. 1141 6085 0396

aku sekadar menyebarkan biter dgn niat dapat membantu mengumpulkan dana untuk tuan punyer badan... sesungguh nyer aku tiader talian persaudaraan mahupun kenalan tuan punyer badan.. moga tuan badan akan lebey kuat n redha dgn ketentuan Allah...




4 comments:

eima said...

sedey...

efa said...

alahai ciannya...moga baby tu selamat buat pembedahan dan keluarga tabah menghadapi ujian dariNya

Fieza79 said...

sian kan...cmne la kalau berlaku kat diri kita...hrp keluarga nya tabah dgn dugaan ni..

firahadifa said...

hi dear , i x dapat lg alamat u la.. nanti bagi yer.. nk post giveaway

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers