Monday, February 14, 2011

Aku Pasrah... Allah da tetapkan nak jadi macam nie....

saper sangka cempedak da jadi nangka....=((
:::
:::
:::
:::
:::
:::
aku mmg tak jangka...
:::
:::
:::
dan aku mmg tak plan langsung nak jadi macam nie...
tp Allah da tentukan segalanyer...

kah kah kah...
suspen jer kan bunyi nyer...

al kisah nyer..
jom layan pixca ni....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kami da jadi pasangan boria.... 
amacam...
ader ruper kembar tak??
ermmm.... pasrah jer la biler sumer tegur pakat ker korang nie...

maner nak sangka pakai samer kan...
dari atas sampai bawah samer...
** tepuk dahi sambil guling2...

amacam ader beran tak nak pakai samer cam kami???
tp yg beza sikit nyer corak baku..
baju aku kotak2
baju k.liza jalur2...

naseb la kan...=))


Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

4 comments:

aanie said...

hehe..nasib baik x sama corak terus...

Myra Jay said...

Hehe.. boria sejiwa nieh.. :)
Ok pe sekali sekala cmni..

Anamarza said...

Boleh tahan lagi hampir serupa baju ngan orang yg hampir sebaya, cam saya hari tuh sama baju kurung ngan makcik tua plak tuh, tu gara2 beli jer baju kurung tu sbb nak kena tema kenduri kahwin yg dihadiri la tu, susah sgt nak cari baju ala ala warna silver bila dah jumpa tersama ngan orang tua plak ;0(

Coretan Terkini: My Red Wedding Dress!!!
Jom join: Contest Besday kad Untuk Safiyya...

.: iEyLa :. said...

huhu..sekali pandang da mcm kembar dah..hehe

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers