Sunday, February 20, 2011

Aksi Bahaya Adam kalo ke Shopping Compleks...

semenjak my little hero ni da dapat kaki,
lankah dier tak terkawal di buat nyer...
.
.
.
.
kalo d lepaskan adam akan berlarian kat celah maner dier boley pergi..
kalo nampak gugurl cantik habes sumer dier nak negor..

**da nampak da ikut ciri2 romeo en hubby... pasrah jer la... pantang berselisih ngn gugurl cantik adam akan say hi...
biler di duduk kan dalam troli...
pun samer bukan boley dok diam..
ader ajer activitinyer...

inilah aksi adam kalo dok dalam troli...
tak tau gayat!!

tak tau takut!!
kalo la jatuh kompom ibu gak yg seriau dulu...
silap2 ibu yg nanges dulu=))

korang pasan tak adam kat sebalik en hubby tu?

see... ini budak aaa talak takut jatooh oooo....
wa sendili aaaa manyak takoot wooo...

biler kena marah dok la dier kejap...
pastu muler kan balik aksi rally dier tue...
aduhai anak...
aper punyer peel la e'kau nie...

moral of the story, for me jgn kuat jalan...
siler belajar dok umah k!!

tp caner eh... da mmg kaki jalan...:p


 

8 comments:

eima said...

amboi yg tang pandai tego anak dara org tu yg tatahan tuh ...hahah

bahye aksi ngeri ....

amiYo said...

hehe..biaase la budak2..x nakal bukan budak la namenye.. :)

xazryx said...

besar nnt bdk ni bleh jd stuntman .HAHA .

Iela Fazielah said...

wah mmg bahaya tu kalau jatuh

mamalieyna said...

aduhai..auntie tgk pun seriau tau adam!..huuhuu..

Adyshariz said...

budak berani ni..happy jer dia

~Siti Hajar~ said...

Adam tunjuk hero kat awek2 sebelah la tu...hehe

Sama la dgn anak2 sy tu, klu km p shpg, anak2 boh dlm troli tp bila mereka bosan, mcm2 aksi mereka buat spaya km lepas mereka bjalan bebas..haih! relakan ajalah...hehe

aanie said...

adeh, lasak aa ini budak....hehe...
dah xleh letak kat situ dah kot...tp klu letak kat bhgn dlm troli tu pun bahaya gak kan...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers