Saturday, January 15, 2011

Zaman Bercinta vs Zaman Berkahwin "Anniversary"

dulu zaman bercinta en somi da biaser kan bg prezen kat aku..
dari semahal2 alam sampai la ke murah2 alam...
aku tak kisah jnj ikhlas kan...

tp since da kawen ni keadaan byk berubah..
1st annyversary kitorang saling tak bg hadiah coz kami meraikan kehadiran adam...
maser anniversari adam da 3 bulan...:p
aku bunting pelamin ok=)) 

on our 2nd anniversary...:p
ini la hadiah2 yg en somi berikan untuk aku..
actually kamera ni kitorang beli samer2 maser g KL last year Christmas ari tu.
beli kat mid valley..
tak la canggih maner..  tapi yg penting ibu dapat tangkap gambor anak ibu=) 
sbb ibu kan giler bergambo... gambor da banyak tp cuci tak jugak...
kamera arwah abah dulu bateri da rosak kalo nak repair nak beli bateri jer rm250.
so en somi kater nak belikan aku yg baru...
dier kater hadiah anniversari. so tak perlu kuar duit aku sendiri la=)) 
then yg ni plak surprise yg en somi wat..
en somi ader kusus kat penang last week...
balik jer dier letak bender alah ni kat kabinet tv..
so mmg terkejut coz aku aspek en somi just repair tpon karat aku tue=))
hik hik hik... sekali dier tunai kan hajat aku plak...
kalo korang tak cayer klik My WishList nie=))
tp en somi belikan kaler light gold ni coz kat opis aku plus dak2 yg dier kenal majority pakai dark blue n pink. so nak nampak lain dier belikan la kaler ni even aku suker kaler PINK.... so sad....

mesto korang tanyer kan aper yg aku bg kat en somi...
ok la tunggu next entry nnt yer=))

p/s: dari tak dapat aper lagi sad sad sad kan....:p

10 comments:

Gieyana said...

ok gak tue..at least ur hb igt nk belikan prezzie...hepi anniversary yer..:D

Zur@ZaRi said...

tq dear=))

doakan mog hubungan kami bahagia kekal hingga ker akhir hayat yer=))

Myra Jay said...

Wahhh!!bestnyer dapat adiah..
Kamera & enset.. 2 2 leh tgkp gmbaq.. Okla tu..:)

Zur@ZaRi said...

alhamdulillah myra...
rezeki...;p

cik puan akish said...

wahhh syiok2....

=)

Zur@ZaRi said...

mmg sgt syiok...
raser dunia daku yg punyer=))

firahadifa said...

congrates menang giveawayy

mamalieyna said...

jarang2 dpt hadiah..huhu..

sama la kita bunting pelamin..hehe..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah romantik gitu...zura keep in touch tu maksudnya survey nuff tu kena selalu update tau..

nina syakina said...

alaa... t akak letak bnda yg gntung2 tuhh wrna pink... tak pun cri cover leather yg kaler pink tuhh... hehe

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers