Monday, January 10, 2011

KoNtRoVersi AJL 25....

salam 1 malaysia sumer...
ntah ar... 
aku pun no komen gak ngn resul malam td..
tp aper kan daya juri prfessional telah sebulat suara memilih ANA RAFALI sebagai pemenang pertamakan... siapa lah aku nak komen lebey kan...

cumer nyer korang tau tak kewujudan page......
sian plak aku tgk minah ni kena hentam kuat gak ar... 
kalo tak silap maser pengumuman d buat mmg ramai yg da tak setuju... 
pelik gak... hik hik hik... sbb aku nak Faizal Tahir yg menang... kah kah kah...

dapat persembahan terbaik pun kira ok la kan...
aku yg lemas maser mamat ni jatuh dalam air tue...

pergh!!! mmg terbaikkkkk tol la Mak Siti malam ajl 25 nie=)) suker giler aku... persembahan yg mantop!!! korang suker tak persembahan Mak Siti? bertenaga kan? sonok giler + terpegun aku nengok Mak Siti nyanyi.. memukau you=))

aper pun ajl 25 da menutup tirai nyer kan...
ok la sumer da ader keputusan...
pader yg menang aku ucapkan tahniah...
and pader yg kalah cuber lagi tahun depan k...


Juara Lagu : Tolong Ingatkan Aku, Ana Raffali
(trofi & wang tunai RM35,000)
Naib Juara : Drama King, Meet Uncle Hussain & Black
(trofi & wang tunai RM15,000)
Tempat ketiga : Noktah Cinta, Hafiz
(trofi & wang tunai RM10,000)
Persembahan terbaik : Hanyut, Faizal Tahir
(trofi & wang tunai RM10,000)
Vokal terbaik : Noktah Cinta, Hafiz
(trofi & wang tunai RM10,000)

sumber: BudieyRoti KayaOh BulanMuraiBeutiful Nara

8 comments:

azieda razak said...

saya tak setuju... mcm mana dia bole menang...

ibu_BatRiSya @wardah said...

saya pasrah je....
tp mak iti tu mmg xleh dinafikan bakat luarbiasa die...takan hilangla di telan zaman (wahh..mcm fanatik siti plak aku ni)

~~*Lady Salwa*~~ said...

tak kisah pun sapa2 menang... hehe

tapi sama la, frust gak bila FT tak menang sebab menang harap dia menang... tapi ana rafali pun ok gak... dah rezeki dia... hehe

setuju... persembahan Tok Ti paling mantop malam tadi... suker tengok dia... :)

norihan said...

suke jugak ana menang,tapi faizal tahir memang dah buat yang terbaik..biasalah adat bertanding,ada menang dan ada yang kalah...apa2pun kedua2nya terbaik...

maszmadi said...

no komen, cheh cam artis lak...

pape pon tahniah wat yang menang, yang x menang cuba tahun depan..

mamalieyna said...

huhu...tk smpt tgk habis dh tertido..ngee...tp cam confius je dia tu menang..hehe..

alahai siannye diee kena hentam..huhu..

aiDieNa said...

Macam comel jer Siti menari malam tu kan..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ziana Zain nyanyi pun best jugak. dah lama x dger lagu² tue.

tOk T tue nyanyi pun best!! best gilerzzzz....!!

tOk Pa lak kureng la...tapi baju dia cantik. muka dia nampak mcm lain jerk!

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers