Friday, January 28, 2011

Kisah Langkawi : Enjoy d Puncak Tertinggi....




kami masih berader d puncak gunung daaa...
mmg sangat menyeronokkan biler menyakat little prince berjalan sendirian...
kegayatan terserlah kat wajah adam..
sian adam d buli oley aku n en somi=))

terpancar tak kebahagiaan di wajah kami sumer=))
mmg sgt happy!! 
penat wooo panjat tangga...
banyak plak tu anak tangga dier...
naseb la en somi willing nak dokong adam...
thanks sayang.... 
sian adam kena dera ngn aku ngn en somi...
sebab nak hilang kan kegayatan adam...
so aku lari2 tinggalkan dier..=))
at last he manage balance himself.... 
time ni adam da berani dok sensorang...
siap happy lagi... so aku pun test ar tny n sembang bagai ngn adam...
mmg dier da tak gayat da... sbb dier ley berdiri bagai dalam cable car tue..
tabik spring la untuk mu little prince=))
biler nak turun, adam da berani dok sensorang...
so aku tak lepaskan peluang untuk bergambar bersama en somi..
.
.
biaser la kan biler da nak balik ader org jual gambar time nak naik tue=))
surprising kau...
harga sekeping gambar yg diorg tangkap tue RM35.00...
sgt la mahal... kalo dier jual RM20.00 pun kompom aku beli..
sbb aku pun ader experience jual gambar nie=))

alamat nyer mmg aku tengok jer la...
hik hik hik....

Ringankan tangan untuk klik2 yer=)))  
  Menuju Ke Puncak

1 comment:

zazaw said...

seronoknya naik cabel car
:)
lame tak g
huhuhu

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers