Wednesday, January 26, 2011

Kisah Langkawi ~~ Biler Adam dapat naik ferry...:p

alalalalalala....
si comey anak ibu nie...
conok yer dapat naik ferry yer...
.
.
.
inilah alkisahnyer...
tp story sebelum naik ferry namo citer sbb terlalu peribadi untuk d kongsikan...
cumer nyer yg pasti aku nak bgtau aku la manusia paling bahagia biler sampai kat kuala perlis tue=))
sbb aper??? BIARLAH RAHSIA....:p
.
.
.
aku mmg da standby air kotak untuk adam.
sbb mak da pesan untuk elak dari mabuk laut, bg makan kat adam.
n adam sgt behave sepanjang dalam ferry. adam tak mabuk sbb asik minum air soya.
then turun naik kusi dalam ferry ke hulu ke hilir...
al maklum la hanyer kami jer yg ader dalam ferry tu....
sbb aper??? BIARLAH RAHSIA....:p
.
.
.
yg pasti sgt best dapat naik ferry yg macam bapak aku yg punyer=))
kalo tak cayer tgk gambar adam kat atas tue...
da bawak seribu satu makna kan??
hehehehe....
.
.
.
nantikan entry seterus nyer biler kami sampai d langkawi nanti=))


Ringankan tangan untuk klik2 yer=)))
 

4 comments:

eima said...

weh pesal ko naik feri sesorg nih ...pelik
ke ko naik kul 6 am dear...haha

chugie said...

amboi.. naik ferry private ke?

zura@iwan said...

sbb u nek ferry tu..duk yg bahagian atas kut..hikss

LyNn HaMzAh said...

pelik jer...selalunya ferry ke langkawi sure penuh...citer sket apesal leh korang jer yang naik...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers