Monday, January 31, 2011

Jatuh Hati Untuk Bercinta Lagi.....:p

aku jatuh cinta lagi..
.
.
.
sejak akhir2 nie adam sgt manja ngn aku...
kalo boley 24 hours nak berkepit jer..
.
.
.
then masalah aku sekarang ni dak tecik ni sangat comel pada pandangan mater aku?
kalo korang tak comey aku tak kisah pun..
sbb anak aku kompom la aku cakap anak aku comey kan..
.
.
.
see this pixca..
for me, its so nice...:p
.
.
.
sejuk mater aku...
love my son, my little prince much2!!


siler klik for free gift k!!

5 comments:

Fieza79 said...

wahh anak seniri kan konfem la shomel kan...mmg shomel Adam...nanti besor encem pulak...

Cik Jue said...

tapi bagi kitalah adam memang comel...

norihan said...

memang chomey adam macam mak dia jugak...

Myra Jay said...

Adam memnag comel Zura.. Suka tgk keletah dia.. Tmbah pic nie, nmpk sangat kemanjaan dia :)

ceqjulia said...

adam jgn noty yer nnt tak comel...hehehe...mis adam...lama xmain ngn dia..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers