Thursday, January 27, 2011

Jalan2 ngan Adam Hifdzan....

seronok sangat biler tgk perkembangan anak kan...
sekarang mmg aku suker bawak adam jalan2..
kalo boley aku nak penuhkan maser berjalan2 pusing2 ngn adam...
.
.
.
kalo korang nak tau adam ni sangat behave..=))
mmg aku bangga ader anak seperti adam...
tak banyak nyusah kan aku...
.
.
.
adam sayang, hopefully adam akan terus menyenangkan ibu sampai ke akhir hayat.
dunia akhirat adam senang kan ibu yer darling!!
.
time ni aku bawak adam jenjalan kat lumut lagi...
seronok hilang kan bosan ngn adam nie...
adam la manusia paling happy kalo aku bawak dier jenjalan naik keta...
ayah tak ikut pun tak kisah=))
.
.
.
bukan sbb tak mo bawak ayah,
sbb ayah yg selalu tak ader...
oways kusus n meeting jejauh...
so kiter enjoy!!!

Ringankan tangan untuk klik2 yer=)))
 

2 comments:

Fieza79 said...

berdua pun tetap enjoy..yg penting anak harus enjoy dulu..kemudian baru ibu kan...

norihan said...

Zura,samalah kita ek..selalu jalan berdua je,suami kerja outstation...tapi berdua pun lebih baikkk...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers