Saturday, January 22, 2011

Dalam Kenangan :: Adam 8 Bulan

anak ibu da bosar=))
da lapan bulan da...
da banyak pandai...
sayang adam...
.
.
.
.
* muler tawaf satu umah, n pandai nk pgg benda yg saiz lebih kecil, da pandai jerit kalo ibu tak dokong, da muler nak bertatih, gigi da ade4 gitu..
.
.
.
maser ni adam da mahir giler2 merangkak...
adam da muler berdiri tapi tak tegap lagi...
kalo memanjat kat kabinet tu da mahir tp kalo nak berdiri sendiri belum lagi la...
mmg sgt suker di dokong..
tetiber adam jadi dak ygsgt ngader2 dis month...
.
.
kalo merangkak tu nampak aper jer yg ader kat lantai kompom hinggap ker mulut...
sgt lapar anak ibu nie=))
walau aper pun ibu ttp bahagia punyai anak seperti adam..

2 comments:

Myra Jay said...

Seronok kan dapat tgk perkembangan anak depan mata.. Semoga Adam menjadi kebanggan korang 1 hari nanti.. :)

Zur@ZaRi said...

insyaAllah=))

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers