Thursday, January 20, 2011

Dalam Kenangan :: Adam 6 Bulan

sudah menginjak ke 6 bulan usia anak ibu sekarang...
alhamdulillah...
semakin berisi anak ibu nie..

suker isap jari tgn... jari kaki..
jari tgn kalo boley skali sumer adam nak sumbat..
mainan pun yg ibu beli sumer nak angkut masuk mulut...

ibu tak bg cukup makan eh...
hik hik hik...
bulan ni pun ibu kenal kan adam ngn nestum..
macam2 perisa ibu beli bg anak ibu makan.
alhamdulillah sumer adam makan ngn selera nyer...
satu pun adam tak tolak=))

mmg semakin lasak anak ibu ni...
sgt pandai nak main2...
senyum gelak usah cakap la...
riuh rendah da umah biler anak ibu semakin membesar...

serius ibu da tak sunyi biler adam wujud dalam kamus hidup ibu...
ibu sgt menyanyangi mu sayang...
ayah kerap tak ader..
kadang2 sampai 2 minggu deret pun penah...
kiter tinggal berdua jer..

adam kan anak jantan ibu...
peneman ibu..
so tak der raser takut pun...

time ni adam da muler nak berdiri...
pantang kalo ibu bg rambut, kompom adam akan tarik sekuat hati nak diri...
gigi pun waktu ni tak tumpuh lagi.
tp adam kerap demam nak tumbuh gigi opah kater...
bayang2 putih kat gusi da nampak..
cumer tak kuar lagi jer..

hehehehe...:p

1 comment:

eima said...

comey je ... gebu ....muka cam zura kan

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers