Saturday, December 11, 2010

Seronok nyer adam follow ibu ke opis=))

Kalo ayah takder hari sabtu mmg adam terpaksa ikut ibu ke opis...
sian anak ibu ni ha...
syukur alhamdulillah bos sumer tak kisah..
sumer pejam sebelah mater jer kalo ader adam..
hopefully akan berterusan la hingga ker selamanyer!!
.
.
.
adam mmg pantang ngn pc..
mungkin aku harus mulerkan menjinakkan adam ngn pc..
harus ker aku belikan pc yg khas untuk budak kecik tue eh??
sbb adam da muler pandai pegang mouse..
da tau function keyboard..
kalo nampak pc kompom adam akan muler bising kalo aku tak pasang lagu kesukaan dier tu... lagu aper lagi kalo bukan lagu ayah ku pulang dari kota..
suker sgt dier ngn lagu tu..
maner dak nyer en somi kan selalu outstation.
tiap kali balik asik nyanyi lagu tu sambil bawak prezen khas hanyer tok adam. so dier ingat kan lagu tu khas gak kot en somi cipta untuk dier..
kah kah kah... 
tgk la tu adam punyer excited biler dapat tatap video klip lagu tu..
puas hati abes la tu..:p 
then biler da bosan seperti biaser yg suker layan adam adalah auntie Jue...
jue mmg suker kan budak2...
tgk  la tu dier main n layan adam camner...
thanks jue=) 
last sekali biler da penat n lapar ini la jawapan nyer....
bantal2 yg sentiaser mengiringi adam=)
pehtu bilik ni plak ber ekon kan..
lagi lena la mamat ni...
selalu susah dier nak tido stret 2 jam...
tapi kali ni biler da penat sgt alhamdulillah adam lena giler...
.
.
. kebetulan group 200 pax pun sampai...
so senang la keja ibu handle group ni...
without interrupt oley adam..
kalo dak caner ibu nak handle kan?
last but not least, syukur ngn nikmat n kurnia Allah...
adam sgt menyenangkan kalo d bawak ke mana2...
hopefully akan berterusan samapi biler2..
amin....

1 comment:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sonot adam eh, sama cam balqis la selalu ikut mama nya pi opis, tapi after this tak de dah sebba mama nya leh wat payroll kat rumah thru remote desktop

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers