Tuesday, December 14, 2010

excident d pg hari...=(

pagi ni da la ngntok...
sebab nyer teman kan en somi ber 'kiammullai'....
memandang kan MU main mlm td ngn adam2 pun bgn pepagi buter...
.
.
.
so maser anta adam kat umah ibu ain, keta aku d langgar anak jiran sebelah..
nak marah tak sampai hati...
coz mak bapak ader depan umah tue...

yg marah nyer kalo keta tgh bergerak d langgar boley terima akal lagi...
ni keta tgh benti pun nak d langgar...
da la en somi aku pantang kalo keta ader calar balar ni..
sampai opis aku pun berusaha la basuh tempat yg tercalar tu..
lap2 sikit...

syukur alhamdulillah yg tinggal sikit jer kesan nyer...
en somi biaser la kan, tak rela kalo bini no 2 dier ni cedera...
tp kalo aku yg cedera tak kisah pun!
ahakss!!
tak arr... memain jer=)

5 comments:

Cik Jue said...

cik suami ngan cvik hubby kita sama..pantang kete ade calar muncung panjang je...mcm serba tak kenallah di buatnye...

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe kete hubby akak bergesel ngan lori haritu x cat lagi.. ade tinggalkan kesan lagi ni.. huhuhu

cik puan akish said...

alolo...sabor aje la yek....harapnyer en.somi tak perasan tang calar tuh..rahsia kite2 aje eh..=)

eima said...

klu aku la ...
dah lama budak tu kena marah even mak pak ade ade ke tak ...
suka hati je tau ...
tak pun suruh die polish sampai ilang calar tuh ...,.

Myra Jay said...

Hubby Myra klau calar kereta xpe dia xkisah yg penting tuan selamat.. hehee.. seb bek lg..

Zura~ mujuq kesan calar tu sikit dapat hilang, kalu x, jenuh menjawab ha.. :)

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers