Monday, December 27, 2010

Dalam Kenangan :: Adam Tiga Bulan

3 bulan menjengah... hehehehe... suker tgk badan anak ibu waktu ni... bagai d pam2... seronok main2 ngn adam...  buli2 adam... geletek2 adam! tp kalo nak g jenjalan kompom ibu tgk ayah, ayah tgk ibu... ayah akan memberikan memek muker yg sgt managih simpati... namo dokong adam... sakit tgn kater nyer!! hahahaha=)))

alhamdulillah adam membesar ngn sihat... masa ni kiter dah pindah dok manjung... ibu plak da mulerkan title penganggur terhormat... sedih gak dok umah.. teraser hidup n dunia ni menghimpit... pandangan dari manusia2 yg berimej kan alim konon pun berubah... muler lah babak perli memperli... yer la asik dok umah la katerkan... ramai yg tak senang aku dok goyang kaki kat umah... nak wat caner bukan aku suker2 hati nak dok goyang kaki. da laki aku yg soh aku benti keja n ikut dier balik kg. so tak puas hati kalo, g lari  jauh!!! yg penting aku bahagia=))

sonok sebenarnyer jadi penganggur ni.. dok umah masak tok laki. laki balik makan, then tgk tv, then tido... bermula la episod aku menggumukkan laki ku!! sonok! enjoy!

adam?? alhamdulillah... sgt behave anak ibu nie... tp ayah sgt sibuk since dok manjung nie... tiap kali kiter tinggal berdua ibu akan balik ker tapah. dok lepak ngn opah lagi best! dok manjung bosan ar... hahaha... sgt culture shock!! nak p jenjalan window shopping pun tak tau ke maner... kawan da ler tak der..=((

erm, tp alhamdulillah aku dapat lalui ngn aman n tenang. opah byk support aku... dorongan... opah la jadi kawan aku time nie... asik gayut jer! hak hak!! tp yg pali aku tak boley blah pasal pampers... kat sini mahal giler!! aku dulu pakai mamy poko. tp kat sini mahal rm15 kau... yg std aku beli rm40 kat sini kompom rm55. sedey... so bertukar la aku pade drypers... itu jer yg mampu milik. pet2 pun kat sini mahal=))

naseb adam tak der problem biler tukar pampers... now citer2 nak pakai kan adam ngn cloth diapers... tak tau la menjadi ker tak... tapi macam tak menjadi jer... susah ar nak pakai kan adam pampers sekarang... pencapaian adam waktu ni adam da pandai menerap... terkejut gak adam cepat nerap... tp biler tgn tak lepas jer kompom meraung sakan... rindu plak waktu tue... aku biarkan jer.. mak kater jgn tolong sgt nnt anak manja. hehehe=)

2 comments:

Mariana said...

adam tomeyyyy
geram!

azzey said...

ZuraZari: comelnyer dia....

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers