Tuesday, November 9, 2010

Akhirnyer..... aku tetap ke Singapore=((

Rela dalam keterpaksaan=((
atas tanggungjawab yg aku tak mo pertikaikan...

berserah pada yg maha kuasa..
Ya Allah, cekal kan la hati ini...
aku tak mampu untuk melawan takdir ini YA RABB...

keputusan yg aku terima pagi ni..
aku akan berangkat ke singapore gak with my boss
MR JAMES
&
MR LOI
only me a gurl...
*
*
*
da ajak en somi follow sekali...
at first en somi da setuju nak follow..
tp d sebab kan perkara2 yg tak dapat d elakkan, 
en somi tak dapat follow...

sbb as goment servant, he need to submit request form
out from malaysia a week before=((

if not his name will black list!!!
oh noooo!!!!!
warrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

sungguh aku tak keruan...
aku tak sanggup pisah ngn adam...

da dua malam aku tak boley tido...
asik nanges jer...

aper akan berlaku selepas ini...
mampukah aku tanggung sumer nie....
mampu ker aku tangani perasaan ini....

Ya ALLAH, kuat kan la hati aku dan juga anak ku...
tabah kan la kami...
cekal kan la hati kami...
bantu la kami Ya ALLAH...=((

11 comments:

efa said...

sabar erk...mungkin disebalik itu da hikmahnya kan2 btul tak?ala jgn nages2..kalo windu 3g ngn en somi&adam yea...dont be sad ok...

azzey said...

zurazari: perpisahan sementara je kan? sabar ye....nanti mungkin kasih syg tu makin kuat lagi!

az rina a.k.a jaijina said...

kene kuatkan semangat jugak..saya tahu awak boleh..

cik puan akish said...

sabar yunk...tape....sematkan dalm ati...g mencr rezeki..:)

chugie said...

alhai.. sabar ye. cabaran sebagai pekerja!

|| NaFiRaa || said...

sabar k~ ade hikmat di sebalik yang berlaku.. itulah cabaran ibu yang bekerja~

Zakiyah Zainon said...

lama ka pi singapore?
kalau nak ajak hubby ikut, isi je borang tu permohonan tu, hantar sblom bertolak, keputusan memang lambat..mcm kawan saya pi umrah dulu, isi sebelum pi, dah balik umrah baru dapat kelulusan hehehehe
hubby zura bukan kakitangan keselamatan kan..mcm polis ke, tentera ke? kan?
for ur info..saya ulang alik tiap2 minggu ke sana sebab mak mentua orang sana..tak isi pun borang hehehe tapi bahaya sebab kalau jd apa2, kita tak boleh nak tuntut apa yang sepatutnya as goverment servant..tu saja

zue @ annaleeya said...

sabo yer.. mmg seksa klu tak tgk anak satu hari... dah kita keje kan???? adam faham tuh ibu dia pegi work... take care zura..!!

.:mama dhia:. said...

dah keje kan nak wat cam ne kan?
have too la kan..
sampai umor dhia 1 tahun 7 bulan belum pernah pisah..dapat course pun org tolak..hehehe..

azieda razak said...

sabar ye kak...
semoga akak selamat pegi dan balik...

Nur Qistina said...

tabah la akak..sian adam nanti kan..huhu..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers