Saturday, October 30, 2010

senior VS junior=))

ni la dier ruper nyer tiap kali en somi dokong adam=))
buruk bebenor ropernyer!!!
kah kah kah...

jom layan pixca depa ni nak??
esok ayah akan g kusus lagi..

so tinggal la aku with adam sendirian lagi...
sades nyer!!!!


aku yg bakal menanggung rindu!!!

note: aku dgr next week aku kena ikut boss g exhibition kat penang or singapore.. oooo my GOD... mampukah aku berjauhan dgn adam... caner adam nak tido mlm coz sekarang adam BF with me... sungguh aku tertekan... caner eh... tak sanggup rasernyer nak tempuh!!! tak mo jauh dari adam... atau mungkin aku yg tak boley tido mlm... maner dak nyer skrg aku yg owayz berpelok pelok ngn adam... adam namo tido kalo aku takder... slalunyer kalo aku bgn g toilet pun, dier akan bgn.. everytime cenggitu... ni kalo aku takder caner??=(( sades nye....

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hye dear sis.. bukankah berjauhan seketika itu membuahkan rindu kemanisan? hehe... take care n salam ziarah ye.

mamalieyna said...

weeiii camna tu...?..eina pun tak pernah n tak snggup berjauhan malam dgn arif..sejak dia ada selama 1thn 7bln ni..tk pernh lg berjauhan, mmg tak mampu nk bygkan mlm tanpa dia! huhu..tanpa en suami leh berthn lagi..hehe..

pepun TCare!

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers