Friday, October 8, 2010

Open House Jabatan Laut, Perak

Semalam aku ikut en hubby nyer open house @ teluk batik resort.
hati bunger2 at first...
tp bile sampai waktunyer aku tak syok sbb dot dot dot...
wat eva it is aku cuber untuk menghappykan diri...
tak dapat dok skali ngn en hubby coz aku dok with in laws... 
*
makan best gak tp tak bes macam yg aku g time buker pose...
buker poser giler banyak makanan dier..
tp yg ni boley la...
kenyang gak peyut aku ni...
*
ni table en hubby with tuan pengarah, en shukri n en sara...
kalo korang nak tau, 
without pengarah depa ni oways bertiga...
ke maner sajer k....=) 
sempat posing bersama en hubby before balik...
alhamdulillah, sumer berjalan ngn lancar...
first time dgr en hubby berucap kat majlis...
poyos giler bebbb!!!!
*
syg jgn mara yer...
nnt kena jual=)
with my lil adam....
syukur alhamdulillah adam oways behave sepanjang maser..
senang ibu nak bawak ke maner2... 
my sis in law
miss anith..
will get married soon:p
with en hubby besfren!! 
adam kena paksa cium mak ngah=) 
lepas cium adam balas dendam...
mak ngah kena gigit lak...
puas hati dier lepas gigit jari mak ngah....
lalalalalala.... 
FIL n MIL 
anak ibu sayang 
da muler nak rimas=) 
makan oren selamba jer..
padahal oren tu masam...
*
overall,
mungkin ni celebration yg terakhir kot=)
for this year nyer hari rayer...
*
moga ALLAh panjang kan umur aku sekeluarga n hpe dapat raikan rayer next year lak...

2 comments:

zurazari said...

so da boley ar nak kira duit rayer adam=)

Fieza79 said...

mkn lg...sedap nya mkn2...tkleh dok sekali pon jnji dpt mkn dh la..hehee

jap g ada open house gak ni..aduhh lapo2...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers