Tuesday, October 12, 2010

kemajuan si anak kecil ini....=)))

walau pun tak la sehebat maner kan...
tp aku ttp berbangga ngn pencapaian adam...
alhamdulillah adam da muler pandai pegang botol sendiri...
sebelum ni aku slalu dgr rungutan dari pengasuh..
pengasuh selalu complain adam tak pandai pegang botol sendiri...
sian adam...=((
tp semalam aku biaser kan adam minum susu plus nestum sebelum tido...
n aku terperanjat tetiber adam marah aku pegang botol dier...
rupernyer dier nak bgtau yg dier da pandai pegang sendiri...
alhamdulillah...
*
*
TERIMA KASIH ALLAH... 
see... nie gambar the next day nyer plak....=))
sgt terharu... 
adam sayang da makin pandai yer... 
ni gambar ni after dier mandi...
cuacer panas sgt sampai dier namo pakai baju...
tp sebelum tido adam pakai la baju gak...
hehehehehehe=) 
SYUKRAN YA ALLAH=))

2 comments:

mamalieyna said...

Adam dh besar la ibu..dh pandai dh ni..! hehe..

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

yeye! dah besar pun dia.. hepi ye zura..sure sedih bila pengasuh complain anak kita mcm2 kan.. :P tp, see...dah pandai si comel ni pegang botol.. step by step.. :)

p/s : nak adik dah kot..??? huhu

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers