Saturday, October 9, 2010

Frame Mini=)

korang suker tangkap gambar tak?
kalo korang nak tau aku mmg suker sgt2 bergambor...
tapi aku tak der la punyer camera yg canggih bagai...
*
gambar2 aku sumer nyer aku guner kan khidmat en sony aku jer..
itu la hp itu la kamera aku..
byk jaser en sony w705 kat aku...
since adam lahir sumer gambar snap pakai en sony..
aku nyer kamera bateri nyer da kong...
sian kat aku..
nak beli yg baru belum ader budget lagi...
hehehe...
jgn gelak tau...
ni kat wall ruang tamu umah aku... kat atas tv ader frame 4 qul..
atas frame tue aper yg korang nampak? 
ni lak kat side wall ok... 
ni pun samer..
frame mini ni en hubby beli kat ikea ari tue..
dier nak gambar adam penuh kat umah..
so ini la hasil en hubby sy...
*
biler org masuk umah sy...
sumer pasti akan terjah gambo adam ni ha...
anak sendiri kompom la aku kater anak aku cute kan...
*
berani nak kater tak cute depan aku? 
kah kah kah....

1 comment:

Miss Annaz said...

wah...
mcm galeri foto nampaknya...
tak kisah lah guna apa pun janji bleh amik gambar...

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers