Monday, October 11, 2010

ciri peribadi Adam...=)

aku dapat info ni dari miss feelmyseoul... sorry sharing2 yer...
al maklumla...
adam kan lahir bulan october...
tu yg terpikat ngn n3 ni haaa...
jom kiter nengok samer2..
*
OKTOBER
  • Suka sembang,
  • Suka orang yang sayang padanya,
  • Suka ambil jalan tengah,
  • Sangat menawan dan sopan santun,
  • Kecantikan luar dan dalam,
  • Tidak pandai berbohong dan berpura-pura,
  • Mudah rasa simpati, baik, pentingkan kawan,
  • Sentiasa berkawan,
  • Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tidak lama,
  • Cepat marah,
  • Pentingkan diri sendiri,
  • Tidak menolong orang kecuali diminta,
  • Suka melihat dari perspektifnya sendiri,
  • Tidak suka terima pandangan orang lain,
  • Emosi yang mudah terusik,
  • Suka berangan dan pandai bercakap,
  • Emosi yang kelam kabut,
  • Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan),
  • Suka melancong, bidang sastera dan seni, pengasih ,
  • Penyayang dan lemah lembut, romantik dalam percintaan,
  • Mudah terusik hati dan cemburu,
  • Ambil berat tentang orang lain, 
  • Suka kegiatan luar,
  • Orang yang adil,
  • Boros dan mudah dipengaruhi persekitaran,
  • Mudah patah semangat.

6 comments:

sweetsal said...

wah..terima kasih promote2, hehe..ciri2 adam, semoga dia menjadi anak yang baik bila besar nanti..

Fieza79 said...

hahaa sama anak kfieza pon lahir bln oktober...ciri2 yg menarik tu..!

moga ciri2 yg baik tu ada pada Adam...

Zaidah said...

family zai tak ade yang lahir bulan oktober...opismate ajelah yang lahir this month..

zurazari said...

zai...
hehehehe... sajer jer tgk aper ciri2 bulan oct nie... hope senang nak jinak kan adam nnt=)

zurazari said...

fieza
kita doa samae moga anak2 kiter akan jd yg terbaik satu maser nnt yer...

zurazari said...

sweetsal...
hehehehe... musti la bgtau dapat kat maner kan... kater sharing is caring so nak share2 ngn mmber blogger yg laen lak=))

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers