Saturday, September 25, 2010

Turned to =====>>>>> 11th Month =))

 My Little hero turned to 11th month yesterday...
waaaa.... sungguh cepat maser berlalu...
*
Alhamdulillah Lil Adam membesar ngn sihat...
syukur atas nikmat mu ya ALLAH :p
membesarkan zuriat ni bukan satu amanah yg ringan dan boley d ambil mudahkan..
biler da jadi sorang ibu sumer nyer kalo boley nak bg yg terbaik untuk si kecil ni ha..
ni gambar terbaru my lil Adam semalam aku snap..
*
xtually ni kat tempat kejer aku..
mmg tmpt kejer ku berdepan ngn laut..
my opis also depan laut..
*
pendek citer tiap kali aku kerunsingan mmg laut menjadi tempat untuk aku lepaskan segala ketensenan yg ader.. bukan per, kgkadang mcm IBU INTAN cakap, mmg tak sumer bender kena d suara kan.. so untuk amik mood menceriakan diri mmg laut menjadi mangsa aku!!
hahahahaha....
*
inilah car seat Lil Adam..
penah satu maser dulu aku frust sgt sbb Lil Adam namo dok kat sini lagi..
but after sumtimes, he more understand wat me want, 
Lil Adam da faham kalo aku yg drive he must seat at his car sear :p
*
nak nyer last week en hubby tak der..
so my rutin is pg g anta Lil Adam kat umah baby sitter..
ptg balik kejer aku amik Lil Adam n then g merayap..
*
last week gak aku berjaya menghabeskan duit tinggalan en hubby sebelum dier g kusus..
aku belikan new shoes for Lil Adam..
yg kalo jalan tu ader bunyi2 tu :p
*
aku beli toys baru tok dier..
beli botol susu baru..
n mcm2 lagi la..
shopping pampers la...
heheheh=))
*
ok back to perkembangan Lil Adam...
sumer da sedia maklumkan... Lil Adam da pandai jalan...
da mahir you...
Syukur Alhamdulillah!!
so harap2nyer tiader lg la kater2 sinis from tuttt....
aku tak kisah pun cepat ker lambat as long Lil Adam ni membesar ngn sihat...
PERSETAN kan sumer komen2 org2 yg "otodox" tu...
*
next month lak lengkap Lil Adm setahun....
warghhh!!!! sonok nyer..

sekurang2nyer aku enjoy ngn kehidupan aku wif Lil Adam =)
ibu doakan Adam jd anak yg baik yer...
ikut suruhan ALLAH,,
wat aper yg d suruh, tinggalkan aper yg d larang! :p

ok la da panjang da aku bebel kan...
hope dunia tau yg aku bahagia tatkala ini!!

1 comment:

kak has said...

Bersimpuh lak anak teruna tu...hehe..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers