Saturday, September 25, 2010

slagi terdayer... aku akan terus memendam....

entahla aku pun tak tau aper yg aku raser sekarang...
ibarat d luah mati mak, d telan mati bapak..
*
susahnyer kan hidup asik nak puaskan hati org jer...
aku akan terus memendam sihingga aku termampu seperti suatu ketika dulu..
bukan tak mampu untuk bersuara, tp kalo aku bersuare pasti badai yg menjelma..
*
cuber untuk menerima...
tp aku manusia biaser, yg tak mampu nak tipu diri sendiri..
cuber untuk meluperkan..
tp mampukah insan jahil cam aku nie nak buang memori tu jauh2...
cuber nak jadi yg baik...
tp kalo slalu menyakitkan caner luker nak sembuh..
cuber untuk memahami..
aku paham tapi aku tak boley nak terima..
cuber nak maafkan...
aku da maafkan. tp aku tak boley luper..
*
so per lagi yg harus aku lakukan??

2 comments:

ibuintan said...

salam,
ada benda yg perlu dipendam, ada yang perlu diluahkan, ada yang perlu dilupakan dan ada juga yang perlu disakitkan...

memang menyakitkan kalau hanya hati org saja yang perlu kita jaga..sedangkan hati kita takde sapa yang nak jaga...cewahhh

zurazari said...

tu la pasal...
kdg2 raser nak jerit jer..
asik2 kiter jer yg perlu berkorban..

maser wat dulu tak mo lak nak pk panjang kan..

tp sesungguhnyer memndam prasaan tu sgt la pahit=((

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers