Monday, August 30, 2010

Kejadian Buang bayi Seksyen 13 Shah Alam

Kejadian berlaku kira-kira 5.30 petang, 29 ogos 2010. Simpang 3 sebelah Apartment Brunsfield Riverview. Bayi diletakkan dalam beg kertas dan disangkut di papan tanda " Beri Laluan".
korang nengok la gambar2 nie... menitik air mater kau nangis kenangkan naseb bayi yg tak berdosa nie... aperlah yg d mengertikan oley bayi nie.. menjadi magsa keadaan insan2 yg tak bertanggungjawab. syukur alhamdulillah, masih hidup time jumper nie... darah pun tak kering lagi time jumper baby nie... aku dapat gambar2 ni dari kawan FB. kalo la aku yg jumper kompom aku susu kan dulu... sian dier nangis... mesti la lapar kan... ya ALLAH, lindungilah bayi ini....

11 comments:

aNaYaNa said...

uhuk...ciannyer baby ni kak..comel jer..
kejamnya manusia..haiihh..

zurazari said...

tu la pasal... sakit hati tau nengok kes2 cenggini=((

EiJa ZaQuaN said...

aduihai..xde perasaan btol org2 yg mmbuang bayi ni..sib baik bayi ni selamat..ciannya kat dia..rasa sedih sgt tgk pic2 ni..btol2 baby baru lahir..rasa mcm kita pulak nak dakap dia..

LyNn HaMzAh said...

kesian tgk baby tu...huhuhuhu...

zurazari said...

eija
sgt sedey kan...
sampai hati mama baby ni wat cenggini...

zurazari said...

lynn
mmg sgt kesian...

MumMe said...

sedihnyer tgk muka baby tu...comel pun mak dia sanggup buang...

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

kenapa la ade manusia otak kat lutut ni..nasib baik la hidup baby tu..kesian sgt!mesti dia sejuk n lapar..dah la tak paham apa2..mak dia, x kan la sayang langsung kat anak sendiri..hmm..bagi lin pun takpe..jgn la gantung2 mcm anak kucing je..anak kucing pun, mak dia tak gantung anak dia mcm tu..mmg mengong la mak dia ni..byk sgt kes buang baby ni..sakit hati lin tgk!..


p/s : sori la zura..ter'emo' ckit..geram sgt rasa nye!

Adyshariz said...

kesian baby ni..mmg dasar setan org yg buang anak ni, kalau x nak pon bagi la kat tmpt yg sesuai.. hampeh.. ade dia wat camgini.. mmg depa ni patut di hukum dgn berat..

kakyong said...

siang2 hari di bulan ramadhan buat mcm tu.. Ya ALlah, buka kan lah mata hati si ibu yg tega buang bayi ni...

zeyrulez said...

ya Allah....kesiannye bayi tu.......ape dosa bayi tu smpai diperlakukan sebegitu rupa..

Tautan Kasih Cinta Bersemi

Daisypath Anniversary tickers

My First Hero

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hero kedua !

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Bunga Penyeri Kehidupan

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers